1

«هفت» جدید با ۳ مجری روی آنتن می‌رود+یک کارمند حوزه هنری جای فراستی را در «هفت» می‌گیرد!

سینماروزان: بعد از پایان فصل سوم «هفت» درباره مجری و منتقدی که به جای بهروز افخمی و مسعود فراستی به فصل چهارم خواهند آمد گزینه های بسیاری مطرح شده بود و حالا مدیر شبکه سوم در کنار بیان اینکه فصل چهارم سه مجری خواهد داشت از محمد حسینی که در سالهای اخیر مشغول همکاری با حوزه هنری است به عنوان منتقد جایگزین مسعود فراستی در «هفت» نام برده است.

«علی‌اصغر پورمحمدی» در حاشیه بازدید از پشت صحنه مجموعه تلویزیونی «پنچری» در پاسخ به «فارس» درباره سری جدید برنامه «هفت» گفت: این برنامه قطعا پس از ماه رمضان به روی آنتن خواهد رفت و در سری جدید با تغییرات بسیاری در ساختار و محتوا روبرو خواهیم بود. در سری جدید این برنامه سه بخش دارد و اجرای هر بخش هم برعهده یک مجری خواهد بود و می‌توان گفت که در مجموع برنامه با 3 مجری به روی آنتن خواهد رفت که هنوز این مجریان مشخص نشده است. منتقد برنامه دیگر مسعود فراستی نخواهد بود و ایشان جای خود را به سیدمحمد حسینی خواهد دارد. آقای حسینی قبلا هم در برنامه بوده‌اند و به عنوان منتقد حضور داشته‌اند.

کارنامه ای ناموفق در حیطه رسانه

به گزارش سینماروزان محمد حسینی از جمله چهره های منسوب به جریان اصولگرا و از همکاران سالهای اخیر حوزه هنری است که بخش عمده سابقه رسانه ایش سردبیری مجله ای بود با نام «سینمارسانه» وابسته به موسسه آوینی؛ مجله ای که با تغییر نام مجله «سینماویدیو»ی ابوالقاسم طالبی پا به حیات گذاشت اما چنان که باید در جلب مخاطب موفق نبود.

بعد از فراگیر شدن برنامه نمایش فیلم «سینماروایت» که با مدیریت ایزد مهرآفرین راه اندازی شد حسینی به دنبال آن رفت که با استفاده از نام این برنامه، یک مجله به همین نام را راه اندازی کند. اما مجله «سینماروایت» به دلایل مختلف و اصلی ترین آن پایین بودن سطح کیفی، عمرش بیشتر از یک شماره نشد!

حالا باید منتظر ماند و دید این فعال رسانه ای که حداقل در حیطه ژورنالهای مکتوب و مجازی نتوانسته چندان موفق باشد با حضور در «هفت» چه خواهد کرد؟