1

هشت سانس فوق‌العاده برای “سالوادور…” عطاران در روز دوم اکران بدون داشتن تیزر ماهواره‌ای

سینماژورنال: بعد از شروع فوق العاده “من سالوادور نیستم” با بازی رضا عطاران در روز چهارشنبه در سینماهای تهران، این کمدی در روز پنجشنبه هم با اقبال مثبتی مواجه شده است.

به گزارش سینماژورنال پیش فروش بلیتهای این کمدی این فرصت را فراهم کرد که مخاطبان بتوانند به رزرو بلیت این فیلم دست زنند و حالا در یک موقعیت متفاوت “سالوادور…” فقط در روز پنجشنبه هشت سانس فوق العاده در سینماهای مختلف تهران گرفته است.

سانسهای فوق العاده امشب “سالوادور…” به شرح زیر است:

–پردیس آزادی: دو سانس فوق العاده 12 نیمه شب و 1 بعد از نیمه شب

–پردیس کوروش: سانس فوق العاده 23.30

–پردیس ملت سانس فوق العاده 23

–پردیس زندگی 23

–ایران 23

–جوان 22.30

–اریکه ایرانیان 23

فیلم با محدودیت تبلیغات محیطی مواجه است و تیزر ماهواره‌ای هم ندارد اما می‌فروشد

حبیب اسماعیلی پخش کننده فیلم و مدیر رسانه فیلمسازان با اشاره به این اقبال مثبت به سینماژورنال گفت: مخاطبان نشان داده اند که همواره تشنه فیلم خوب هستند؛ فیلمی که سرگرم کننده باشد و بتواند مخاطبان را راضی به خانه هایشان بفرستد. “سالوادور…” از همان روز اول مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است و در روز دوم اکران سانسهای فوق العاده مختلفی برای فیلم ایجاد شده است.

این پخش کننده با اشاره به اینکه “سالوادور…” هیچ تبلیغ محیطی نداشته است بیان کرد: برخلاف بسیاری از فیلمها “سالوادور” هیچ تیزر ماهواره ای نداشته و با محدودیت در تبلیغات محیطی روبرو بوده است ولی با این وجود مخاطبان استقبال خوبی از فیلم داشته اند.

اسماعیلی درباره اکران شهرستانهای فیلم گفت: اکران در شهرستانها هم آغاز شده است. اصفهان، مشهد، شیراز، کرج و اهواز از جمله شهرستانهایی هستند که فیلم را روی پرده فرستاده اند و به تدریج فیلم در شهرهای دیگر هم اکران می شود.