1

هانیه توسلی، هومن سیدی، نازنین بیاتی و مریم بوبانی در یزد+فیلم

سینماروزان: هانیه توسلی، هومن سیدی، نازنین بیاتی و مریم بوبانی امسال با فیلمی به نام “مادری” به جشنواره می آیند؛ فیلمی که بخش عمده فیلمبرداری آن در یزد که شهر مادری کارگردان فیلم بوده انجام شده است

به گزارش سینماروزان بخش‌هایی از پشت‌صحنه فیلم سینمایی «مادری» به کارگردانی رقیه توکلی با تصاویری از هانیه توسلی، نازنین بیاتی، هومن سیدی و… منتشر شد.

اولین پشت‌صحنه فیلم سینمایی «مادری» توسط سعید سلمان روغنی ساخته شده است. در این ویدئو تلاش شده گوشه‌ای از حال و هوای این فیلم که در شهر یزد فیلمبرداری شده است، به تصویر کشیده شود.

محمدحسین افضلی فیلمبرداری پشت‌صحنه فیلم را برعهده داشته است.

برای دیدن پشت صحنه “مادری” اینجا را کلیک کنید.

«مادری» اولین فیلم سینمایی رقیه توکلی در مقام کارگردان است که فرم حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر را پر کرده است.

توکلی دارای مدرک کارشناسی سینما و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی است و ساخت بیش از 30 فیلم کوتاه و مستند را در کارنامه کاری خود دارد که برای آن‌ها جوایز معتبر و متعدد داخلی و خارجی دریافت کرده است.

نازنین بیاتی، هانیه توسلی، ملیسا ذاکری، مریم بوبانی، آنا زارع، سجاد اسماعیلی و هومن سیدی بازیگران فیلم سینمایی «مادری» هستند که به تهیه‌کنندگی سیاوش حقیقی در شهر یزد فیلمبرداری شده است.

داستان «مادری» درباره زندگی دو خواهر است که یکی عشقش را رها کرده و دیگری عشقش او را رها کرده است.

برخی از عوامل تولید «مادری» عبارتند از: نویسنده و کارگردان: رقیه توکلی، تهیه‌کننده: سیاوش حقیقی، سرمایه‌گذار و مجری طرح: حمیدرضا صالحیه‌یزدی، موسسه فرهنگی هنری توسعه آسمان هنر (گروه مارلیک)، مدیر فیلمبرداری: مرتضی قیدی، مدیر تولید: سیدحسین هادیان‌فر، تدوین: هایده صفی‌یاری، طراح گریم: مهرداد میرکیانی، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: سیدروزبه سجادی‌حسینی، صدابردار: محمد شیوندی، موسيقي: ستار اوركي، طراح و ترکیب صدا: سیدعلیرضا علویان، جلوه‌های ویژه: امیر سحرخیز، اتالوناژ: نيما دبيرزاده، طراح لباس: مهرناز اکبری، طراح صحنه: محمود کشفی‌پور، عکاس: محمدهادی آخوندی، جانشین تولید: علي‌محمد منتظري هدش، ترجمه فیلم: حسن شرف‌الدین، مدیر تدارکات: حسن محمدی و علی حصاری، مدیر رسانه‌ای: سیدمحمدصادق لواسانی.