1

جوانی با فقط یک فیلمنامه در کارنامه⇔عضو هیأت داوران جشنواره مقاومت!!!+عکس

سینماژورنال: اسامی هیأت داوران مسابقه فیلمنامه نویسی جشنواره مقاومت در حالی اعلام شد که نام نویسنده ای با حداقل رزومه در حیطه فیلمنامه نویسی در میان داوران به چشم می خورد.

به گزارش سینماژورنال این نویسنده مهدی آذرپندار است که در کل کارنامه فیلمنامه نویسی اش، فقط نگارش یک فیلمنامه و آن هم فیلمنامه پروژه انتخاباتی “ماه گرفتگی” به چشم می خورد اما نام ایشان به عنوان داور مسابقه فیملنامه نویسی این جشنواره موسوم به “قلم طلایی” دیده می شود.

این داور جوان که هنوز 30 سالش هم نشده است پیشتر در رسانه هایی همچون “رجانیوز” قلم زده است و البته که با همین قلم زنی مدیریت اداره فیلم و نمایش معاونت فرهنگی سازمان بسیج، عضو شورای عالی فیلمنامه سیما از سال 89 تا 91 و عضویت در شورای فیلمنامه شبکه سه و و داوری جشنواره عمار را تجربه کرده است.

جالب است که این نویسنده خودش در جشنواره مقاومت با فیلم “ماه گرفتگی” حاضر است اما نه تنها به عضویت هیأت داوران یکی از بخشهای جشنواره درآمده است بلکه کارگردانی که فیلمنامه شان را اجرایی کرده است یعنی مسعود اطیابی هم در هیأت داوران همین بخش حاضر است.

گلعلی بابایی، انسیه شاه حسینی و جابر قاسمعلی دیگر داوران بخش قلم طلایی جشنواره مقاومت هستند که البته همه آنها نسبت به جوانی که هنوز به 30 هم نرسیده برای داوری موجه تر به نظر می رسند.

هیأت داوران قلم طلایی مقاومت
هیأت داوران قلم طلایی مقاومت/از راست: گلعلی بابایی، انسیه شاه حسینی، جابر قاسمعلی، مسعود اطیابی، مهدی آذرپندار