1

نوه عموی بیضایی هم کاندیدای انتخابات شد!+عکس و گفتگو با این کاندیدا درباره برنامه هایش در حوزه های فرهنگ و اقتصاد!

سینماروزان: در میان تمامی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و از جمله برخی بازیگران کم نام و نشان که بخت خود را برای ریاست جمهوری آموختند یک خواننده ایرانی به نام امین الله رشیدی هم کاندیدای انتخابات شد.

به گزارش سینماروزان امین الله رشیدی که سابقه همکاری با انوشیروان روحانی و پرویز یاحقی را دارد یک نسبت خانوادگی هم با بهرام بیضایی دارد؛ بیضایی پسرعموی مادر امین الله رشیدی است و به بیان دیگر مادر رشیدی، دخترعموی بیضایی است و در نهایت امین الله رشیدی میشود نوه عموی بیضایی.

رشیدی در گفتگو با سینماروزان با بیان اینکه هدف اصلیش از کاندیدا شدن،  خیل آدمهای بی ربطی بود که برای کاندیداتوری آمدند گفت: نه قبل و نه بعد از این دیگر در هیچ انتخاباتی کاندیدا نشدم و نخواهم شد. این یک بار هم آمدم تا در کنار انبوه آدمهای بی ربط هنرمندان هم یک نماینده داشته باشند.

رشیدی در پاسخ به اینکه اگر بر فرض محال صلاحیتش تایید شد چه برنامه ای برای مدیریت کشور دارد گفت: مملکت را یک نفره نمی شود اداره کرد. من متخصص فرهنگ و هنرم و برنامه دارم برای بهبود اوضاع فرهنگ و هنر و بخصوص وضعیت بغرنج سانسور و ممیزی. همین که بتوانم کاری کنم که امثال شجریان خیلی راحت کارکنند و مدام درگیر سانسور و ممنوع الفعالیتی نشوند بزرگترین خدمت است.

وی ادامه داد: برای حیطه های دیگر و بخصوص صنعت و اقتصاد هم متخصصینی از این حیطه ها را به کار می گمارم. همان طور که در دوران مصدق و با خراب شدن اوضاع اقتصادی کوشیدند با استخدام متخصصینی خبره در علم اقتصاد به اقتصاد سروشکل دهند اکنون هم اگر اقتصاددانان سر کار بیایند اوضاع بهتر از این خواهد شد.

رشیدی در پاسخ به این سوال که اگر صلاحیتش تایید شود و در نهایت رییس جمهور شود آیا از بهرام بیضایی در کابینه خود استفاده خواهد کرد یا نه بیان داشت: بهرام که سالهاست ایران را ترک کرده. او بیش از مدیریت، عاشق تالیف و خلق هنری است. باید شرایط را مساعد کرد که این مولفان به وطن بازگردند و هم خلق کنند و هم دانش خود را به اشتراک بگذارند و البته مشاورانی مفید در حیطه مدیریت هنری باشند.

امین الله رشیدی کاندیدای انتخابات شد
امین الله رشیدی کاندیدای انتخابات شد