1

نمايش اختصاصي “رسوايي٢” براي رييس جمهور سابق

سینماژورنال: به تازگی لیستی منسوب به ساماندهی ستاد انتخاباتی محمود احمدی‌نژاد برای ریاست جمهوری 96 در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

به گزارش سینماژورنال قرارگیری برخی از نزدیکان به احمدی‌نژاد و از جمله چهره هایی نظیر کاوه اشتهاردی و عبدالرضا داوری در این لیست شرایطی را در جهت باورپذیری هر چه بیشتر آن ایجاد می کند.

اما از همه جالب تر قرارگیری نام مهدی کلهر و مسعود ده‌نمکی به عنوان مسئول کمیته فرهنگی-هنری این ستاد است.

کلهر در دوران ریاست جمهوری احمدی‌نژاد به عنوان مشاور رسانه‌ای وی فعالیت کرد و ده‌نمکی هم در آن روزگار یکی از اعضای شورای عالی سینما بود؛ شورایی که با حضور رییس جمهور تشکیل جلسه می داد و هدفش را بر ارتباط بیشتر میان بدنه سینما و رییس دولت گذاشته بود اما اخیرا وزیر ارشاد دولت روحانی آن را منحل اعلام کرد.

اینکه نام این دو نفر که هر کدام عقبه خاص و البته پیشینه‌ای متفاوت دارند ولی در یک نقطه که احمدی‎نژاد است به هم رسیده‌اند، به عنوان مسئولان کمیته فرهنگی-هنری احمدی‌نژاد می‌آید ذهن را کنجکاو می‌کند که بیشتر در این باره تحقیق کند.

صحت لیست زیر سوال است

با این حال تحقیقات درباره منشأ این خبر و صحت این لیست به جای خاصی نمی‌رسد.

اغلب نزدیکان احمدی‌نژاد در گفتگو با سینماژورنال صحت این لیست را رد کرده و از این می‌گویند سیاست احمدی‌نژاد آن است که اگر بخواهد فعالیتی را انجام دهد از کانال رسمی خودش باشد و نه گمانه زنی های این چنینی.

ضمن اینکه حضور ده‌نمکی در چنین لیستی نیز کاملا از سوی نزدیکان این کارگردان تکذیب می‌شود.

در این بین جریان حضور ده‌نمکی در این لیست که این روزها “رسوایی2” را هم روی پرده دارد چیست؟

نمایش “رسوایی2” برای احمدی نژاد

به نظر می‌رسد این قرارگیری نام ده‌نمکی به اکران چند هفته قبل “رسوایی2” برای محمود احمدی‌نژاد ارتباط داشته باشد.

شنیده‌های سینماژورنال حکایت از آن دارد نسخه‌ای کامل از “رسوایی2” پیش از روی پرده رفتن رسمی این فیلم برای رییس دولت‌های نهم و دهم به نمایش درآمد.

در پایان نمایش فیلم هم احمدی‌نژاد برخی نظرات خود درباره این فیلم و بازخوردی که فیلم از مخاطبان بخصوص مخاطبانی دارای عقبه سیاسی خواهد گرفت را برای کارگردان آن بیان کرد.

نمایش “رسوایی2” برای احمدی‌نژاد در شرایطی صورت گرفت که چندی قبل ده‌نمکی در مطلبی اجتماعی و با نواختن رقیب سنتی احمدی‌نژاد و انتقاد از دولت کارگزاران، از احتمال ساخت فیلمی با نام “هاشمی ها” خبر داده بود.(اینجا را بخوانید)

عکس تزیینی است و مربوط به حضور ده نمکی در مراسم ختم مادر احمدی نژاد
عکس تزیینی است و مربوط به حضور ده‌نمکی در مراسم ختم مادر احمدی‌نژاد