1

“نقی”، “ارسطو” و چند نفر دیگر با گریم‌های رمضان۹۵+عکس

سینماژورنال: محسن تنابنده و احمد مهرانفر بازیگرانی که در سریال چندفصلی “پایتخت” دو کاراکتر “نقی” و “ارسطو” را ایفا کرده بودند ماه رمضان امسال با سریال “علی البدل” به تلویزیون می آیند.

به گزارش سینماژورنال و به نقل از “ایسنا” سریال «علی‌البدل» به کارگردانی سیروس مقدم قرار است از شبکه اول سیما به روی آنتن برود. این سریال اول هفته آینده در یکی از روستاهای همدان کلید می‌خورد.

به تازگی عکس‌هایی از تست گریم بازیگران سریال «علی‌البدل» منتشر شده است. کل تصویربرداری سریال سیروس مقدم در شهر همدان انجام می‌شود و داستان در همان جا می‌گذرد.

«علی‌البدل» به تهیه‌کنندگی الهام غفوری تهیه می‌شود و محسن تنابنده و خشایار الوند از گروه نویسندگان این مجموعه طنز هستند.

مهدی فخیم‌زاده، مهدی هاشمی، محسن تنابنده، احمد مهران‌فر، هومن حاجی‌عبدالهی، حسین محب‌اهری، هادی کاظمی، محمود جعفری، عزت‌الله رمضانی‌فر و … از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضورشان در «علی‌البدل» قطعی شده و تست گریم آنها نیز انجام شده است. سریال سیروس مقدم بازیگران دیگری هم اضافه خواهد کرد.

آنچه در خلاصه داستان سریال جدید سیروس مقدم آمده به این شرح است: من علی البدل هستم، فرعی، رزرو و جانشین عضو اصلی؛ حرف نزنم میگن مگه لالی، حرف بزنم میگن حق رأی نداری. خلاصه هم هستم هم نیستم.

محسن تنابنده در "علی البدل"
محسن تنابنده در “علی البدل”
احمد مهرانفردر "علی البدل"
احمد مهرانفردر “علی البدل”
مهدی فخیم زاده در "علی البدل"
مهدی فخیم زاده در “علی البدل”
هومن حاجی عبدالهی در "علی البدل"
هومن حاجی عبدالهی در “علی البدل”
هادی کاظمی در "علی البدل"
هادی کاظمی در “علی البدل”
حسین محب اهری در "علی البدل"
حسین محب اهری در “علی البدل”