1

نعمتی به نام‌ #پژمان_جمشیدی⇐روایت پخش‌کننده #علفزار از چرايي اقبالِ مخاطبان

سینماروزان: من پیش از این در فیلم «دوزیست» تجربه همکاری با پژمان جمشیدی در نقش ملودرام را داشته‌ام اما او از زاویه‌ای متفاوت در فیلم «علف‌زار» ظاهر شده است و  همذات‌پنداری مخاطب با او محسوس است. مخاطب، پژمان را در نقش یک بازپرس پذیرفته است.

سعید خانی پخش‌کننده فیلم‌ #علفزار با بیان مطلب فوق به خبرگزاری مهر گفت: معتقدم پژمان جمشیدی در شرایط فعلی یک نعمت برای سینمای ایران است، بازیگری که هم در فیلم کمدی می‌تواند درخشان باشد و هم در فیلم ملودرام می‌تواند یک نقش کلیدی را به خوبی بازی کند.

خانی ادامه داد: مهمترین نکته هم این است که مخاطب او را باور کرده و معتقدم یکی از دلایل فروش خوب فیلم #علفزار تا به امروز هم حضور پژمان جمشیدی بوده است.

مدیر موسسه پخش خانه‌فیلم درباره پیش‌بینی استقبال از «علف‌زار» توضیح داد: از ابتدای امسال چند فیلم اجتماعی اکران شده اما هیچکدام مانند «علف‌زار» فروش نداشت که در دو هفته فروشش از مرز ۲ میلیارد تومان گذشته، به زعم من این فیلم تا به امروز فروش خوبی داشته است.

خانی ادامه داد: در همین شرایط ما اگر اطلاع‌رسانی درستی داشته باشیم و هم صداوسیما و هم ارگانهای شهری از تبلیغات فیلم حمایت کنند، «علف‌زار» این قابلیت را دارد که رکورد فروش فیلم اجتماعی در سینمای ایران را بشکند. فیلم هم داستان واقعی دارد و هم از زمان اکران برآیند این است که اکثر مخاطبان از آن رضایت داشته‌اند.

روایت سعید خانی از دلایل موفقیت فیلم علفزار
روایت سعید خانی از دلایل موفقیت فیلم علفزار