1

نتایج یک نظرسنجی گسترده حکایت دارد از ⇐ نمره قبولی پردیس ملت برای تخصیص به‌عنوان کاخ رسانه‌های جشنواره فجر+چهار پاشنه آشیل این پردیس که اگر رفع شود، شرایط بهتری برای میزبانی خواهد داشت

سینماروزان: در جشنواره سی و ششم فجر بعد از مدتها کاخ رسانه ها از کاخ هنرمندان جدا شد و اهالی رسانه در پردیس ملت مستقر شدند تا فضایی توأم با آرامش برای تماشای آثار و حضور در نشستهای پرسش و پاسخ داشته باشند.

به گزارش سینماروزان در آستانه برگزاری جشنواره سی و هفتم فجر، دبیرخانه جشنواره اقدام به برپایی یک نظرسنجی برای تعیین سطح کیفی پردیس ملت کرد. در این نظرسنجی بیشتر از 400 فعال رسانه ای شرکت کردند و در 22 شاخه مختلف به ارزیابی پردیس ملت پرداختند.

نتایج این نظرسنجی به تازگی منتشر شده و حکایت دارد از رضایت 68درصدی فعالان رسانه از پردیس ملت.

براساس نتیجه نظرسنجی، پردیس ملت 15 نمره خوب از 22 گزینه را به خود اختصاص داده است که میشود  68 درصد!! این پردیس 3 نمره متوسط از 22 گزینه را به خود اختصاص داده است که میشود 13 درصد!! پردیس ملت 4 نمره  ضعیف از 22 گزینه را به خود اختصاص داده است که میشود 18 درصد!! به این ترتیب 68 درصد اهالی رسانه از پردیس ملت رضایت دارند، 18 درصد با این پردیس مشکل دارند و 13درصد هم وضعیتی بینابین دارند یعنی برایشان مهم نیست که پردیس ملت کاخ رسانه باشد یا نه؟!!

در این نظرسنجی مشخص شده که پردیس ملت چهار پاشنه آشیل مهم دارد که عبارتند از کیفیت پایین اینترنت وایرلس، کمبود پارکینگ، دسترسی پایین به وسایل نقلیه عمومی و مشکلات ارتباط گیری اهالی رسانه با هنرمندان حاضر در پردیس. به نظر میرسد اگر دبیرخانه جشنواره بتواند این چهار مشکل را حل کند یقینا کاخ رسانه های جشنواره سی و هفتم اوضاع بسامانی را تجربه خواهد کرد.

خروجی این نظرسنجی به شرح زیر است:

–وضعیت پارکینگ: ضعیف

–موقعیت جغرافیایی: متوسط

–دسترسی به وسایل نقلیه عمومی: ضعیف

–سرویس ایاب و ذهاب: متوسط

–کیفیت سالن های نمایش: خوب

–کیفیت اینترنت پردیس: ضعیف

–کافی نت: متوسط

–نمازخانه : خوب

–نظم ورود و خروج به پردیس: خوب

–نظم ورود و خروج به سالن: خوب

–پذیرایی میان وعده: خوب

–پذیرایی شام: خوب

–فضای استقرار پلاتوهای تصویری: خوب

–نمایشگاه مسابقه تبلیغات: خوب

–محل عکاسی از عوامل فیلم: خوب

–سرویس های بهداشتی: خوب

–نشست های پرسش و پاسخ: خوب

–دسترسی به عوامل فیلم: ضعیف

–تعداد کارت اهالی رسانه: خوب

–تعداد کارت عکاسان و تصویربرداران: خوب

–جلوگیری از حضور افراد غیر مرتبط: خوب

–کیفیت پاسخگویی روابط عمومی: خوب