1

ناتوان از تولید قسمت دوم فیلم سینمایی “ملک سلیمان”؟⇐شهریار بحرانی در دوران بی پولی تلویزیون به دنبال ساخت سریال “ملک سلیمان” برای تلویزیون است!!

سینماروزان/مسعود احمدی: نزدیک به یک دهه بعد از تولید فیلم مذهبی “ملک سلیمان” و در شرایطی که در همه این ده سال حرف از ساخت ادامه این فیلم با محوریت کرامات سلیمان نبی(ع) بود درنهایت عدم تأمین سرمایه موجب شد شهریار بحرانی طرح “ملک سلیمان” را به تلویزیون ببرد و در روزهای بی پولی سازمان(!) به دنبال تولید سریال “ملک سلیمان نبی(ع)” باشد!!

سریال “ملک سلیمان نبی (ع)” به تهیه‌کنندگی محمدرضا رمضانی تولید می‌شود. رمضانی سابقه مدیریت در رسانه ملی داشته و به هنگام ساخت فیلم “ملک سلیمان” هم بنا بوده درکنار مجتبی فرآورده تهیه کننده مشترک کار باشد ولی درنهایت این اتفاق رخ نداده است تا حالا که به دنبال تولید سریال است.

رمضانی در تولید از محمدصادق آذین و محسن علی اکبری بهره خواهد برد و چنان که خود مدعی شده به دنبال آن است که با ساخت “سلیمان لند” لوکیشنهای موردنیاز کار را تدارک ببیند.

داستان سریال مستقل از نسخه ساخته شده روایت می‌شود که از زمان کودکی سلیمان نبی آغاز می‌شود و تا پایان حیات ایشان را در بر می‌گیرد و در خلال آن به صورت فلاش‌بک موضوع ملک‌های سه‌گانه از زمان طالوت و داوود (ع) تا پایان حیات سلیمان (ع) به تصویر کشیده می‌شود.

گروه تولید سریال “ملک سلیمان نبی(ع)” یک سال برای نگارش و چهار سال برای تولید وقت خواهند گذاشت و یقینا این حجم از کار هزینه هنگفتی را میطلبد.

در دورانی که پروژه هایی نظیر “موسی(ع)” و “سلمان” سالها بعد از تأیید اولیه همچنان به دلیل مشکلات مالی به تولید نرسیده اند چقدر می توان امیدوار بود به تولید سریال “ملک سلیمان نبی(ع)”؟؟؟