1

میلاد کیمرام، لیلا زارع و همکاران «غیرمجاز»؛ جمعه شب در پردیس ملت

سینماروزان: درام  «غیرمجاز» در حالی با پخش رسانه‌فیلمسازان در گروه آزاد روی پرده رفته است که در مدتی کمتر از یک هفته رقم فروش 70 میلیون را رد کرده است.

به گزارش سینماروزان مضمون ملتهب فیلم و به خصوص تصویرسازی عریانی که از حضور یک دختر شهرستانی در تهران ارائه میدهد پرسشهایی را پیش‌روی برخی مخاطبان قرار داده است.

حسن یکتاپناه کارگردان «غیرمجاز» به همراه محمدحسین عامری‌پویا تهیه‌کننده آن در کنار میلاد کیمرام، لیلا زارع، یاسمن معاوی و نگار جوکار بازیگران فیلم جمعه شب به پردیس ملت خواهند رفت تا ضمن تماشای فیلم با مخاطبان از نزدیک پاسخگوی سوالات آنها درباره مضمون فیلم باشند.

ميلاد كیمرام و ليلا زارع و دیگر عوامل فیلم جمعه شب ١٩ آبان ساعت ٢٠ با حضور در پرديس ملت در سانس هاى ٢١ و ٢٢ با مخاطبان به تماشاى «غيرمجاز» خواهند نشست.

مخاطبان مى توانند از طريق سايت هاى پرديس ملت(اینجا) و سايت سينماتيكت(اینجا) براى تهيه بليت و حضور در اين اكران اقدام كنند.

 «غیرمجاز» روایتگر بخشى از زندگى دختر جوانی است که در پی یافتن نامزد خود به تهران می آید و در این راه با ناملایماتی روبه رو می شود که توقع آن را ندارد.

میلاد کی‌مرام، لیلا زارع، یاسمن معاوی، نگار جوکار با حضور پریوش نظریه و لوون هفتوان بازيگران اين فيلم هستند كه در حال حاضر در سينما آزادی، پرديس کورش، پرديس مگامال ، پرديس زندگی، ارگ تجریش، اریکه ایرانیان، سينما سمرقند، ایران، مركزى، پيروزى، پرديس چهارسو، سينما جوان، سپیده، عصر جدید، پرديس کیان، پرديس تماشا، پرديس راگا، سينما جی، اشراق و پرديس ملت اكران مى شود.