1

موضع‌گیری استندآپ کمدین “خندوانه” علیه تروریسم روانی!+عکس

سینماژورنال: امیر کربلایی زاده بازیگری که بعد از حضور در مسابقه “خنداننده برتر” برنامه “خندوانه” در کانون توجه قرار گرفت حالا درگیر اجرای استندآپ های مستقلی شده است که مخاطب خود را هم دارند.

به گزارش سینماژورنال بعد از اجرای بسیار موفق و پر مخاطب اولین استند آپ کمدی مستقل امیر کربلایی زاده در تالار قشقایی تئاتر شهر حالا این هنرمند با استندآپ کمدی  «آقای شهروند و صلح جهانی علیه تروریسم روانی» نیمه اول خرداد‌ماه ۱۳۹۵ را در تماشاخانه مهر حوزه هنری میزبان تماشاگران می باشد.

از عوامل استندآپ کمدی «آقای شهروند و صلح جهانی علیه تروریسم روانی» می توان به نویسنده: کاوه مهدوی، نوازندگی و خوانندگی: مهدی امین لاری، برنامه ریز: عرفان پورمحمدی، گریم: احمد نگهبان، مجری گریم: امین میری، عکاس: کوروش برزی، عکاس دوم: الناز پیکری، مدیر هماهنگی: مژگان حسینی، طراح پوستر و بروشور: کمال کچوییان و مشاور رسانه ای: مهدی سلیمانی اشاره کرد.

لازم به ذکر است که علاقه مندان از 20 اردیبهشت ماه می توانند از سایت تیوال و نت برگ بلیط حضور در این استندآپ را تهیه کنند.

تلفن رزرو: 09367756318

استند آپ کمدی «آقای شهروند و صلح جهانی علیه تروریسم روانی» از اول تا دوازدهم خرداد‌ماه ۱۳۹۵ هر شب ساعت: ۱۹:۳۰ در تماشاخانه مهر واقع در خیابان حافظ، نبش خیابان سمیه، حوزه هنری اجرا خواهد شد.

امیر کربلایی زاده
امیر کربلایی زاده در پوستر “صلح جهانی علیه تروریسم روانی”