1

#مهوش_وقاری بازیگر باسابقه مطرح کرد: متاسفانه طی دو سال گذشته همه عزیزانم را از دست دادم!/این روزها برایم بسیار دردناک است!/دو سال است که برای‌ هیچ کاری دعوت نشده‌ام!/انگار سال‌هاست که از گروه‌های کاری حذف شده‌ام!

سینماروزان/نگار امیری: متاسفانه طی دو سال گذشته همه عزیزانم را از دست داده‌ام و به همین دلیل خلاء بزرگی در زندگی برای من به وجود آمده است و گویی بسیاری از خاطراتم را فراموش کرده‌ام.

مهوش وقاری بازیگر باسابقه با بیان مطلب فوق به ایران‌تئاتر گفت: همیشه ایام عید پر از حس زندگی و جنب و جوش است اما این روزها برای من به ویژه در سه سال آخر زندگی محسن قاضی مرادی، بسیار دردناک گذشت. در آن روزها فکر می‌کردم زندگی برای من هم تمام شده و حتی یادآوری‌شان برایم سخت است.

این هنرمند در پاسخ به اینکه شاید بتوان سختی‌های گذشته را با ادامه فعالیت هنری تا حدی فراموش کرد، توضیح می‌دهد: متاسفانه انگار سال‌هاست که از گروه‌های کاری حذف شده‌ام. بارها در گفت‌وگوهای متفاوت از من پرسیده‌اند که آیا خودم را بازنشسته کرده‌ام، در حالی‌که تنها در دوران بیماری محسن و با توجه به شرایط او از پذیرش پیشنهادهای کاری که وقت زیادی نیاز داشت، امتناع می‌کردم.

وقاری گفت: اکنون حدود دو سال است باوجودی که همه همکاران از شرایط من اطلاع دارند، باز هم برای کار دعوت نشده‌ام. شاید نبود پیشنهاد همکاری دلیل دیگری دارد که من از آن بی‌خبرم!! در سال‌های اخیر پیشنهادهایی برای بازی روی صحنه تئاتر داشته‌ام اما این پیشنهادها هم بیشتر در زمان بیماری محسن بود و از آنجا که تئاتر به زمان زیادی برای تمرین نیاز دارد و به دلیل تعهد کاری آن‌ها را رد کردم. قطعا اگر پیشنهاد خوبی داشته باشم، می‌پذیرم چون بازیگری را خیلی دوست دارم و از ارتباط با مخاطبان لذت می‌برم.

مهوش وقاری: همه عزیزانم را از دست دادم...
مهوش وقاری: همه عزیزانم را از دست دادم…