1

تازه‌ترین بیانات مهناز افشار که هم همسر یک آقازاده است و هم مشغول بازی در فیلم یک آقازاده شده⇐هرچقدر به من حمله کنند، من مصمم‌تر می‌شوم!

سینماروزان: مهناز افشار بازیگری که بعد از مدتها هفته گذشته و در جریان نشستی مربوط به پویش «بدسرپرست تنهاتر است» مجبور شد درباره پرونده قضایی همسرش یاسین رامین سخن گوید(اینجا را بخوانید) به تازگی ضمن طعنه به نقدهایی که به وی میشود از این گفته که هرچقدر بهش حمله کنند او مصمم تر خواهد شد!

به گزارش سینماروزان مهناز افشار که همسر یاسین رامین آقازاده دو معاون احمدی نژاد است و اخیرا هم درگیر بازی در «شاه کُش» شده که بودجه آن را عباس نادران آقازاده الیاس نادران از چهره های اصولگرایی تأمین کرده است درباره اینکه چرا بعد از ماجراهای مربوط به همسرش درگیر فعالیتهای خیریه شده به «شرق» گفت: خیلی پیش‌ترها هم چنین فعالیت‌هایی داشته‌ام منتها به لطف شبکه‌های اجتماعی این فعالیت‌ها دیده می‌شوند و این روزها تمرکز اصلی‌ام به‌دلیل تسریع در نتیجه‌بخشی آن، رسیدگی و پیگیری حقوق کودکان است که متأسفانه جزء اولویت در رسیدگی نهادهای دولتی نیست؛ مثلا درباره لایحه حقوقی کودکان فقط قول داده‌اند و در عمل فعلا در نوبت رسیدگی است!!

وی با اشاره به انتقاداتی که هرازگاه به خاطر پرونده حقوقی همسرش نثار وی میشود بیان داشت: هرچقدر به من بابت حواشی‌های ساختگی ذهنشان حمله کنند، اما با همه هجمه‌ها من مصمم‌تر می‌شوم، چون نگاه کودکان به آینده است و درواقع آنها معنای واقعی کلمه امید هستند و چنین هجمه‌ها و حمله‌هایی به درد کودکان نمی‌خورد. بااین‌حال توصیه‌ام به حمله‌کنندگان این است که این گوی و این میدان در دست شما، همچنان حمله کنید. منتها انصافا در کنار هجمه‌تان کاری هم برای بچه‌ها انجام دهید، چون آنها به کمک شما نیاز دارند.