1

مهناز افشار بدون اشاره به ماجرای شکایت هلال احمر از شوهرش بیان داشت⇐امسال سال خوبی برایم نبود/برای این جامعه نمی‌شود توضیح داد!/عکس گوگوش را امضاء میکردم و میدادم به پسرهای محل!!!/من یاسین رامین را دوست داشتم و بابت دوست داشتن تاوان دادم

سینماروزان: مهناز افشار بازیگر زن سینمای ایران که در سالهای اخیر به واسطه ازدواج با یاسین رامین فرزند دو معاون محمود احمدی نژاد و بعدتر بازداشت همسرش به واسطه شکایت هلال احمر در کانون حواشی قرار داشت در همه ماههای بازداشت همسرش و حتی اخیرا آزادی وی با سپردن وثیقه میلیاردی تا زمان تشکیل دادگاه، حرفی نزده است.

مهناز افشار در تازه ترین گفتگویش همچنان درباره شکایت هلال احمر از شوهرش چیزی نگفته است و باز هم پاسخگویی را به زمانی دیگر موکول کرده است. این بازیگر البته درباره خوب نبودن حالش در سال اخیر سخن گفته ولی ابدا درباره ارتباط این حال بد با بازداشت همسرش چیزی نگفته است.

مهناز افشار با بیان اینکه اسکار فرهادی حالش را خوب کرده به «آپاراتچی» بیان داشت: دریافت جایزه اسکار بسیار خوشحالم کرد چون امسال سال خوبی نبود؛ اتفاقات بد زیاد داشتیم بخصوص بخاطر درگذشت عباس کیارستمی و بعد حمیده رضوی مستندساز و این اتفاقات باعث شد حال خوبی نداشته باشم!

افشار ادامه داد: با همه خستگی و مسئولیت زندگی حال این روزهایم با حرفه ام محکمتر و آرامتر میشوم برای مقابله با مسائل زندگی شخصی!!!

این بازیگر 39 ساله با اشاره به حواشی زندگی شخصی اش تأکید کرد: با احترام به همه همکاران معتقدم چیزی به اسم زندگی شخصی وجود ندارد چون وقتی عکس بارداریم را منتشر میکنم دیگر نمیتوانم به مخاطب خط بدهم که چه بنویسند. با پرسشهای مخاطبان مسأله ندارم تا جایی که روح مرا زخمی نکند.

وی با نزدیک شدن به مسأله همسرش بیان داشت: وقتی میگویم شما دزدی هیچ کس از جامعه از من نمیخواهد ثابت کنم پس برای این جامعه نمیشود توضیح داد؛ پس راه من سکوت است و اثبات حقیقت در زمان. به وقتش پاسخ خواهم داد.

مهناز افشار درباره ازدواج با آقازاده محمدعلی رامین اظهار داشت: روزی که ازدواج کردم میدانستم با فردی ازدواج میکنم که پدرش عکس مرا با مجله بسته است!!! میدانستم دارم تصمیمی می گیرم که تاوان دارد. روح مرا زخمی کردند و این زخم، مرا ساخت. من صبر کردم؛ من او را دوست داشتم و بابت دوست داشتن تاوان دادم.

عکس گوگوش را به پسرهای محل میدادم

مهناز افشار که در همه این سالها به خاطر شباهت با یک خواننده لس آنجلسی مورد توجه قرار گرفته خاطرنشان ساخت: در دوران دبیرستان عکس خانم گوگوش را امضاء میکردم و میدادم به پسرهای محل. بعدها خود ایشان{گوگوش} را هم دیدم و کلی با هم کیف کردیم!!!

این بازیگر پیرامون شروع کارش و کیفیت پایین آثارش اظهار داشت: در ابتدای کار زیاد قضیه را جدی نمی گرفتم چون سوادم سواد یک دختر 18 ساله بود و ده سالی گذشت تا بتوانم جدی تر شوم و فهمیدم باید دقت کنم.

وی ادامه داد: بعد که کم کم گذشت سعی کردم روند کاریم را بهبود بخشم و به جایی رسیدم که در زمانی که فیلمبرداری نگاتیو بود وقتی ضبط آغاز می‌شد روح خودم به کناری می رفت و می نشست و کاراکتری تازه در من حلول میکرد؛ انگار حال نشئگی برایم ایجاد میشد!!!

معذرتخواهی به خاطر «عشق تعطیل نیست»

افشار که اخیرا درگیر دو کار همزمان یکی سریال خانگی «عاشقانه» و دیگری فیلم «دارکوب» است اظهار داشت: تابحال پیش نیامده بود که همزمان در دو کار باشم چون در شبکه خانگی به جز تجربه ناموفق «عشق تعطیل نیست» نبوده ام اما حالا از یک طرف در «عاشقانه» هستم و از طرف دیگر در «دارکوب». یک معذرت خواهی به خاطر نیمه کاره ماندن «عشق تعطیل نیست» به مخاطبان بدهکارم. در ابتدای کار «عاشقانه» هم نگرانی هایی وجود داشت در این جهت بخصوص که به جز «عشق…» یک مجموعه دیگر با نام «آسپرین» هم دچار این اتفاق شد!!! تنها مجموعه ای که دیدیم کامل پخش شد «شهرزاد» بود!!! سریال ما هم در برهه ای به مشکل خورد اما خوشبختانه حل شد و تا انتها رفت.

به کاهانی گفتم آماده ام برای همکاری بعدی

بازیگر «تینا» در فیلم توقیفی «اردتمند…»عبدالرضا کاهانی خاطرنشان ساخت: این گونه توقیفها موانعی است که میتواند انگیزه را بگیرد اما من سخت‌جانم و حتی با کاهانی صحبت کردم و گفتم آماده ام برای همکاری بعدی. حاضرم با سرم محکم بکوبم به سقف و سرم خونین شود اما سقف را بردارم.