1

مهران مدیری با دستمزد میلیادری در بند؟!+کارتون

سینماژورنال/اشرف‌السادات موسوی: حاشیه های سریال “در حاشیه” مهران مدیری در حالی ادامه دارد که رسانه های مختلف هم بدشان نمی آید با پرداختن به این حاشیه ها مخاطب جلب کنند.

به گزارش سینماژورنال دقیقا به همین دلیل روزی نیست که یکی از پزشکان در نقد این سریال نکته ای یا حرف و حدیثی را مطرح ننموده و از آن سو یک سری رسانه به انتقاد از این پزشکان نپردازند.

به تازگی پای وکلا هم به داستان باز شده و انگار این بازی حداقل تا پایان پخش فاز اول سریال ادامه دارد.

حواشی به کمک رونق کیفی “درحاشیه” آمده اند

با این حال نکته ای که در میان این حاشیه ها مغفول مانده کیفیت نه چندان قابل قبول “در حاشیه” است که انگار این حاشیه ها به کمکش آمده اند تا کسی درباره وجود کمترین نوآوری در آن و چرخیدن درب سریال بر پاشنه کلیشه ها حتی یک کلمه هم حرف نزند.

بداهه های مهران و جواد+مشابهت کاراکتر مدیری با کاراکتری از “شاهگوش”

به گزارش سینماژورنال سریال “در حاشیه” با حداقل متن و اغلب مبتنی بر بداهه پردازی چهره هایی چون جواد رضویان، مهران غفوریان و سیامک انصاری پیش می رود و مهران مدیری نیز همه پرداختی که از شخصیت یک جراح پلاستیک اخراجی نشان داده تکانهای مداوم سر است؛ تکانهایی که یادآور تکانهای سر یکی از کاراکترهای سریال “شاهگوش” با نام “استاد ارتعاش” است.

“در حاشیه” به واسطه انتقادات پزشکان فعلا شانتاژ خبری خوبی برای مطرح شدن دارد و البته که در این شانتاژ کسی هم درباره دستمزد بالای مهران مدیری برای سریال چیزی نمی پرسد.

مهران مدیری
کارتونی از مهران مدیری در بند حواشی “در حاشیه”

امروز نیز یکی از روزنامه های صبح با نام “شهروند” که ارگان جمعیت هلال احمر است با انتشار کاریکاتوری که مدیری را در بند نشان میدهد سعی کرد این موضوع را به مخاطب القا کند که مهران مدیری تحت فشار است.

شک و شبهه ها درباره دستمزد میلیاردی مدیری را برطرف کنید

به گزارش سینماژورنال اما ای کاش در کنار تصویرنگاری این بندهایی که به ظاهر به دست و پای مهران بسته اند کسی هم بود و می پرسید رقم واقعی تولید سریالی که تقریبا 90 درصد آن در یک لوکیشن ثابت می گذرد چقدر بوده است.

آیا کسی از مسئولان سیما هست که شک و شبهه هایی که درباره دستمزد چند میلیاردی مدیری مطرح شده است را برطرف کند و در یک شفاف سازی آشکار مبلغ دقیق قرارداد او و گروهش را اعلام کند؟