1

مهران احمدی: از خدایم بود که در “پایتخت۴” هم باشم اما…

سینماژورنال: سریال “پایتخت 4” از اوایل اردیبهشت ماه توسط سیروس مقدم جلوی دوربین خواهد رفت با این تفاوت که این بار سریال را در ماه رمضان خواهیم دید و نه نوروز.

به گزارش سینماژورنال در عین حال مهران احمدی یکی از بازیگران اصلی و جذاب این مجموعه تلویزیونی نیز در سری چهارم نخواهد بود. اما دلیل این اتفاق چیست؟

مهران احمدی بازیگر نقش بهبود سریال “پایتخت” در این باره به “مهام‌نیوز” گفت: فقط به دلیل همزمانی بازیم در پروژه‌ای دیگر نتوانستم در “پایتخت 4” باشم و دلیل دیگری هم واقعا ندارد.

همزمانی با کاری دیگر باعث عدم حضور در این کار شد

وی تأکید کرد: اتفاقا من از خدایم بود که باز در سریال سیروس مقدم هم باشم که متأسفانه همزمانی کار در فیلمی دیگر، اجازه نداد با گروه تولید این سریال همراه شوم.

این بازیگر تأکید داشت: مشکلی نیست و در بازیگری سینما و تلویزیون این اتفاقها زیاد می افتد و من هم چون با یک فیلم سینمایی قبل از “پایتخت 4” صحبت کرده بودم نشد که باز هم در این سریال باشم وگرنه علاقه هم داشتم.

“پایتخت ۴” هم اکنون در مرحله پیش تولید به سر می‌برد و تا چند روز آینده تست گریم بازیگران پایان می‌یابد و به طور رسمی تصویربرداری از اوایل اردیبهشت کلید خواهد خورد.