1

#مهدی_منصوری و #پارادایس؛ تهیه‌کننده آتیه‌دار در کنار پروژه مخاطب‌پسند

سینماروزان: تولید فیلم آن هم اثری مخاطب پسند به نام پارادایس در بخش خصوصی نیاز دارد به تهیه‌کنندگانی که درکی کافی هم از هنر و هم از صنعت سینما داشته باشند؛ مهدی منصوری یکی از این تهیه‌کننده هاست.

به گزارش سینماروزان، در جامعه ای که اقتصاد وضعیت آشفته‌ای دارد و سرمایه گذاری در تولید آینده مشخص و معلومی ندارد و همچنین در جامعه ای که نقد به مسائل اجتماعی برتابیده نمیشود، در بین آثار ضعیف روی پرده فیلمی به نام #پارادایس با بودجه شخصی و بدون حمایت دولتی تولید شده که به نقد مسائل روز اجتماعی با نگاهی طنز پرداخته و جالب تر آنکه در این وضعیت نامشخص اقتصادی این فیلم در کشورهای آلمان و اسپانیا و ایران فیلمبرداری شده.

تهیه کننده و سرمایه گذار این فیلم #مهدی_منصوری است که پیش از این در فیلمهای #تلفن_همراه_رئیس_جمهور  و #نقش_نگار هم در تیم تهیه کنندگان حضور داشته مشخصا تهیه کننده ای جسور و آینده دار است.

 

مهدی منصوری تهیه‌کننده
مهدی منصوری تهیه‌کننده

وقتی ریسک پذیر باشی و فیلمی انتقادی با حضور ستاره های سینما تهیه کنی و وقتی این تیزهوشی را بعنوان یک تهیه کننده داشته باشی که فیلم را در کشوری ثالث فیلمبرداری کنی ( البته پیش از فیلمبرداری مجوزهای وزارت ارشاد را دریافت کرده بوده ) آن هم با این قیمتهای نجومی که شاید خیلی از تهیه کنندگان در شرایط فعلی دلیلی برای این همه هزینه نداشته باشند ، نتیجه می شود فیلمی با نام #پارادایس که هم در گیشه موفق می شود و هم در زمره پرفروشهای فصل جدول اکران قرار می‌گیرد و هم فیلم به اسباب بحث میان فرهیختگان جامعه مبدل می شود.

پیش از این هم مهدی منصوری در فیلم نقش نگار که آنجا هم سمت تهیه داشت توانسته بود بعد از سالها #ناصر_ملک_مطیعی اسطوره سینمای ایران را راضی کند تا جلوی دوربین بیاید که حتما راضی کردن ملک مطیعی بسیار کار دشواری بوده که فقط یک تهیه کننده خبره می توانست این امر را انجام دهد.

در مجموع با نگاه به انتخابهای مهدی منصوری و تهیه کنندگی فیلمهایی که برعهده داشته می توان او را یک تهیه کننده خصوصی و جسور که بدون نیاز به حمایتهای مالی دولتی یک تنه دل به دریا می زند و آثار خاصی را تولید می کند، دانست.

چنین تهیه کنندگانی هم از لحاظ اقتصادی به صنعت سینما کمک می کنند و هم آثار جسورانه و قابل تاملی را روانه اکران می‌کنند و می‌توانند یاری کنند به بخش خصوصی در تولید آثار متفاوت.

پارادایس