1

ممانعت رسانه ملی از پخش تیزر فیلمی با بازی ماه چهره خلیلی؟!⇔فیلمی که مضمون دفاع مقدسی هم دارد!!+تیزر

سینماروزان: اکران “قلب سفید قاصدکها” با بازی ماه چهره خلیلی در نقش اصلی در حالی در گروه آزاد آغاز شده که تیزرهای تلویزیونی فیلم از رسانه ملی روی آنتن نرفته اند.

به گزارش سینماروزان عجیب آنجاست که “قلب سفید…” فیلمیست با مضمون دفاع مقدس ولی تلویزیون که عموما به این گونه آثار روی خوش نشان میدهد هیچ تیزری از فیلم را پخش نکرده است!

پیشتر و در اکران نوروزی کمدی “سه بیگانه” به دلایل مختلف و از جمله شباهت کاراکتری با بازی حمید لولایی به رییس دولت یازدهم و شوخی با نماد انتخاباتی این دولت دچار ممنوعیت پخش تیزر تلویزیونی شد؛ ممنوعیتی که همچنان ادامه دارد.

حالا در شرایطی که هنوز به ماه سوم سال هم نرسیده ایم با احتساب “قلب سفید…” شمار فیلمهای اکران 96 که به ممنوعیت تیزر تلویزیونی دچار میشوند به دو فیلم میرسد آن هم در حالی که همین چند روز قبل رییس سازمان سینمایی از تعامل رسانه ملی در پخش تیزر آثار سینمایی تشکر کرده بود!!!

“قلب سفید…” که توسط افشین محمودی و به تهیه کنندگی علی رویین تن ساخته شده است داستان دختر بچه ای را روایت میکند که در هنگامه جنگ پدر و مادر خود را از دست می دهد؛ او قلندروار سر می تراشد و هویت عوض می کند اما تحمل مسایل جنگ زدگی از او خانمی می سازد کامل ، بزرگ و ماندنی…

حبیب بختیاری، کاظم روزی طلب، آزاده شمس، علی نکته سنج، آرسام تهران چی، نفیسه قدرتی، سمیرا زندگانی، سحر مرادی، بهارک همراه، حسین اسماعیلی، مهدی شاه محمدی، امیر معراج، کیارش عباسی، نیما سمساری، جلیل ملک زاده.

برای دیدن تیزر “قلب سفید…” اینجا را کلیک کنید.