1

مقاومت با دست خالی به‌روایت خالق “شیر سنگی”!

سینماروزان/آرش فهیم: بنیاد روایت فتح مأموریت یافته تا طی سه سال آینده 30 فیلم سینمایی در حوزه انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت تولید کند؛ «حماسه ارس» یکی از این فیلم‌ها است که احتمالا توسط مسعود جعفری جوزانی تولید خواهد شد.

به گزارش سینماروزان و به نقل از کیهان، بنیاد فرهنگی روایت فتح به تازگی از چهار دهه فعالیت حرفه‌ا‌ی و متعهدانه مسعود جعفری جوزانی با اهدای لوح تقدیر و تصویری منقوش به سردار حاج قاسم سلیمانی تقدیر کرد.

این تقدیر در حالی است که طی گفت‌وگویی، یاشار نادری رئیس‌بنیاد روایت فتح خبر از مأموریت جدید این بنیاد مبنی بر تولید 30 فیلم سینمایی طی سه سال آینده داده است. حال با حضور مسعود جعفری جوزانی- کارگردان “شیر سنگی”، “در مسیر تندباد”، “ایران برگر” و…-در این بنیاد، احتمال همکاری این هنرمند باسابقه برای تولید فیلم «حماسه ارس» که چند وقتی است مقدمات و هماهنگی‌های تولید آن توسط روایت فتح در حال انجام است بسیار قوت گرفته است.

«حماسه ارس» داستان سه تن از مرزبانان پل فلزی جلفا نخجوان در سال 1320 است که علی‌رغم دستور عدم مقاومت، 48 ساعت با دستان خالی از این پل و مرز ارس جانانه مقاومت کردند و اجازه سقوط ندادند.