1

معمای واکنش حلقه اول خویشاوندان بهاره رهنما نسبت به ازدواج دوم این بازیگر زن

سینماروزان/مهدی فلاح‌صابر:  انتشار خبر و عکس ازدواج دوم بهاره رهنما با فردی به نام امیرخسرو عباسی-که آن طور که پیج رسمی عروس خانم اعلام کرده هم مهندس است و هم ساکن الهیه و هم کارآفرین نمونه با تولید کرم زیبایی شترمرغ-بیش از آن که هواداران این بازیگر را شگفت‌زده کند پرسشی را پیش‌روی آنها گذاشت درباره واکنش خویشاوندان و دوستانش نسبت به این ازدواج.

در میان خویشاوندان بهاره رهنما به غیر از پدر و مادرش که تصاویرشان در کنار عروس خانم منتشر شد، چهره‌هایی نظیر مهراب قاسم‌خانی و همسرش شقایق دهقان که اتفاقا در حوزه اظهارنظرهای اجتماعی فعالند و مهراب‌شان تقریبا درباره هر اتفاق پرهیاهویی موضع گیری می‌کند، هنوز هیچ واکنشی از خود نشان نداده‌اند.

عین این مسأله درباره پریا قاسم‌خانی فرزند بهاره از همسر اولش پیمان قاسم‌خانی صدق می‌کند. این دختر جوان هم تاکنون هیچ واکنشی به این ازدواج نشان نداده است؛ همین طور افرادی چون سروش صحت که در حلقه نزدیکترین دوستان بهاره بوده‌اند.

در این این بین البته  سهوا یا عامدانه تصویری از حضور بهاره رهنما با لباس عروس در کنار شقایق دهقان در پشت صحنه نمایشی به نام «در چشمان تو اسب می‌دوید» به نام عکس شب عروسی منتشر شد که البته خیلی زود هم تکذیبیه پشت تکذیبیه رسید درباره عکس.

شقایق دهقان و همسرش این روزها در پاریس به سر می‌برند و مشغول گذران تعطیلات تابستانی‌اند! اما بعید است بخصوص با حضور فعال مهراب در فضای مجازی از ازدواج دوم بهاره خبر نداشته باشند. پس چرا واکنش نشان نداده‌اند و حتی در حد یک پیام تبریک خشک و خالی نیز به استقبال این قضیه نرفته‌اند؟ احترام به پیمان دلیل این مسأله است؟ یا آن که ترجیح داده‌اند کلا بیخیال ماجرا شوند؟ همین پرسشها درباره عدم موضع‌گیری پریا هم وجود دارد.

بهاره  رهنما چندی پیش اعلام کرده بود اگر پیمان همسر او نیست اما دوست سی ساله اوست و قدیمی‌ترین دوست او به شمار می‌رود؛ حالا سکوت سنگین حلقه اول از نزدیکان بهاره رهنما به ازدواج دوم وی نشان می‌دهد که حتی در سبک زندگی‌های غیرسنتی و در میان آنهایی که جزو به اصطلاح روشنفکران قلمداد می‌شوند نیز سایه سنتها و عرف بر روی تفکرات و رفتارشان به شدت سنگینی می‌کند.

بهاره رهنما و همسر دومش امیرخسرو عباسی
بهاره رهنما و همسر دومش امیرخسرو عباسی