1

معرفی سرمایه گذار به عنوان «تک ستاره»(!!!) در آنونس فیلمی که یک سال است پشت خط اکران مانده+فیلم

سینماروزان: آنونس موزیکال-تاریخی «آشوب» ساخته کاظم راست گفتار که یک سال است پشت خط اکران مانده به تازگی رونمایی شده است.

به گزارش سینماروزان فارغ از صدای ابوالحسن تهامی بر روی آنونس که آن را شبیه به آنونس فیلمفارسیها کرده، در آنونس از سرمایه گذاران فیلم بعنوان «تک ستارگانی» یاد شده که از این پس بناست نامشان بیشتر در سینما شنیده شود!!!

برای دیدن آنونس اینجا را کلیک کنید.

«آشوب» داستان زندگی اولین فارغ التحصیل ادبیات دانشگاه تهران را روایت می کند که بر اثر بروز یک اتفاق وارد لاله زار شده و به پیش پرده خوانی می‌پردازد؛

این فارغ‌التحصیل که نام هنری «آشوب» را برای خود انتخاب کرده در کوران حوادث دهه سی خورشیدی با سیاست درگیر شده و به آشوبی برای رژیم پهلوی بدل می‌شود!

کوروش تهامی بازیگر نقش اصلی «آشوب» است و در کنار وی بازیگرانی نظیر آتیلا پسیانی، یکتا ناصر، امیرحسین صدیق، داریوش فرهنگ، محمدرضا هدایتی، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، رامین ناصرنصیر، نیما فلاح، فرهاد آییش،فخرالدين صديق شريف، داريوش كاردان، همايون ارشادى، رضا فياضى، سعيد اميرسليمانى، رضا بنفشه خواه، آشا محرابى، ليلا اوتادى، ميرطاهر مظلومى، غلامحسين لطفى، مژگان غلامى، بهرام سرورى نژاد، خسرو اميرصادقى، شروين اميرصادقى و با حضور داریوش فرهنگ و شهره لرستانی ایفای نقش کرده اند.