1

معرفی حامی مالی #برادران_لیلا!+عکس

سینماروزان: سرمایه گذار تولید فیلم #برادران_لیلا از سوی تهیه‌کننده این فیلم معرفی شد.

جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده #برادران_لیلا در خلال گفتگو با صبا از امید اخباراتی بعنوان حامی مالی این فیلم یاد کرد و گفت:  آقای امید اخباراتی{از بنیاد اخباراتی}سرمایه‌گذار فیلم برادران لیلا بوده و رقم زیادی برای تولید فیلم هزینه شده است.

امید اخباراتی ازجمله سرمایه گذارانی بوده که در دیدار خصوصی با رئیس سینمای دولت سیزدهم حضور داشت. (اینجا را بخوانید) دیداری که تهیه‌کننده #برادران_لیلا درباره آن گفته است: طی جلسه‌ای که آقای اخباراتی و دیگر سرمایه‌گذاران در سازمان سینمایی داشتند، رییس سازمان سینمایی قول داده که از سرمایه آن‌ها حمایت می‌کند و پشتیبان آن‌ها خواهد بود…

امید اخباراتی متولد ۱۳۵۵ و هسته مرکزی شرکت‌هایی نظیر اکشن(فعال در تولید سنباده)، کیمیاپژوه(فعال در توزیع مواد شیمیایی) و سهامدار بیمارستان پاستورنو بوده است. امید اخباراتی شرکت بین‌المللی(!) نجمه الخلیج را هم تاسیس کرده که از فعالیت آن اطلاعاتی در دست نیست.

#امید_اخباراتی که از رئوس بنیاد خیریه اخباراتی است پیشتر به عنوان سرمایه گذار فیلم #بی_همه_چیز هم حضور داشت. نوروزبیگی که تهیه‌کننده بی همه چیز هم بود هزینه تولید آن فیلم را هفده میلیارد دانسته بود.

فیلم #بی‌_همه_چیز در اکران رسمی حدود ده میلیارد فروخت که با احتساب حذف سهم سینمادار و پخش‌کننده، فقط حدود سه میلیارد به سرمایه‌گذار از اکران سینما برگشته است.

تهیه‌کننده #برادران_لیلا درباره هزینه صرف شده برای تولید این فیلم حرفی نزده و صرفا ذکرخیر سرمایه گذار را کرده ولی اگر فرض بگیریم با همان حدود ۱۷ میلیاردی که برای #بی‌همه_چیز صرف شده بود، این فیلم تولید شده باید گیشه‌ای حدود ۵۰ میلیاردی رقم بخورد که فقط اصل سرمایه برگردد.

با حواشی پیش آمده حول #برادران_لیلا قطعا اکران این فیلم بازخورد مناسبی از گیشه خواهد گرفت ولی رشد فروش تا حدود ۴۰ میلیارد تا اینجا که فقط در اختیار کمدی هایی مثل هزارپا، مطرب، دینامیت و… بوده است.

 

امید اخباراتی؛ سرمایه گذار فیلم برادران لیلا
امید اخباراتی؛ سرمایه گذار فیلم برادران لیلا