1

معاون نظارت احمدی نژاد به ریاست انجمن سینمای دفاع مقدس میرسد!

سینماروزان: بعد از حذف هاشم میرزاخانی که مدیریتش بر انجمن سینمای دفاع مقدس به شش ماه هم نرسید این حسین صابری بود که به مدیریت این انجمن رسید.

حالا آن طور که “کیهان” گزارش داده عمر مدیریت حسین صابری هم به پایان رسیده و این مهدی عظیمی امیرآبادی معاون نظارت سازمان سینمایی در آخرین ماههای دولت دوم احمدی نژاد است که به ریاست انجمن میرسد.

براساس این گزارش، مسئولیت این انجمن از سوی بنیاد فرهنگی روایت فتح به عظیمی میرآبادی پیشنهاد شده است و براساس شنیده‌ها، وی نیز این پیشنهاد را قبول کرده است. به‌زودی حکم انتصاب وی به ریاست انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس صادر خواهد شد.

انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس از نهادهای زیرمجموعه بنیاد فرهنگی روایت فتح است که مسئولیت حمایت و تولید آثار سینمایی و تلویزیونی با مضامین انقلابی و دفاع مقدسی را برعهده‌دارد.

گفتنی است، مهدی عظیمی میرآبادی،متولد 1344 و دانش آموخته کارشناسی ارشد سینما در دانشگاه هنر است.

در سوابق مدیریتی وی مدیر مسئول دوهفته‌نامه «سینمای خانگی»، معاونت امور فعالیت‌های سازمان سینمایی کشور، مدیرکل ارزشیابی و نظارت بر سینمای حرفه‌ای، قائم‌مقام اداره کل تولید و پشتیبانی امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون تولید، و مشاور مدیرکل تولید و پشتیبانی امور سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر بخش کارگردانان تولید و پشتیبانی معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و… دیده می‌شود.

مهدی عظیمی میرآبادی