1

«مصادره» ۵میلیاردی شد/نزدیک به ۳۰۰سالن در اختیار دو فیلم ارگانی-۴درصدی/ «لونه زنبور» ۲٫۵میلیاردی شد/«خرگیوش» بدون تیزر تلویزیونی و با فقط ۳۰سالن فول‌سانس در آستانه میلیاردی شدن/«فراری» در قعر آمار فروش+آمار کامل فروش

سینماروزان: «آینه بغل» که به زودی چهارمین ماه اکران خود را تمام خواهد کرد به فروش 20 میلیارد و نیم رسیده و در صدر آمار فروش قرار دارد و به دنبال آن کمدی «مصادره» با بازی رضا عطاران است که توانسته به لطف فضای شوخ و شنگ خود رقم فروش 5میلیارد را رد کرده و به نظر میرسد ظرف دو هفته آینده ده میلیاردی خواهد شد.

به گزارش سینماروزان «بدون تاریخ…» دیگر فیلم بازمانده از اکران زمستان است که به اکران خود ادامه میدهد و به زودی 4 و نیم میلیاردی خواهد شد. دو فیلم «به وقت شام» و «لاتاری» که انبوهی از تیزرهای تلویزیونی در اختیارشان قرار گذاشته شده و اولی محصول ارگان ارزشی اوج است  و دومی محصول تهیه کننده ای نزدیک به کاندیدای انصرافی انتخابات96 که به دسته بندی درصدی شهروندان پرداخته بود(!) رقابت خود را با در اختیار داشتن انبوهی سالن ادامه میدهد. این دو در مجموع نزدیک به 300 سالن در اختیار دارند ولی همچنان نزدیک به دو میلیارد با «مصادره» فاصله دارند.

«لونه زنبور» دیگر کمدی روی پرده از فروش 2.5میلیارد گذشته است و «خرگیوش» که فقط 30 سالن فول سانس در اختیار دارد و پخش تیزرهایش هم از تلویزیون ممنوع شده است در آستانه میلیاردی شدن قرار دارد. انیمیشن «فیلشاه» با پخش بهمن سبز حوزه هنری هم به زودی میلیاردی خواهد شد.

«اسرافیل» آخرین روزهای اکران خود را میگذراند با آمار فروشی کمی بیش از نیم میلیارد که برای فیلمی که از ناصر ملک مطیعی(!) تا هدیه تهرانی را برای افزایش مخاطب به کار گرفته بود، رقمی منطقی نیست.

قعرنشین آمار فروش همچنان «فراری» است که فروشش بعد از دو هفته به زحمت از صد میلیون گذشته است.

آمار فروش تا ابتدای جمعه دهم فروردین ۱۳۹۷ به شرح زیر است:

(تمامی ارقام به تومان است)

–آینه بغل ۲۰میلیارد و 500میلیون(114روز)

–مصادره 5 میلیارد و 100میلیون(16روز)

–بدون تاریخ بدون امضاء ۴میلیارد و 400میلیون(44روز)

–به وقت شام 3میلیارد و 80میلیون(16روز)

–لاتاری 3میلیارد(16روز)

–لونه زنبور 2میلیارد و 510 میلیون(16روز)

–خرگیوش 810 میلیون (16روز)

–فیلشاه 790 میلیون(16روز)

–اسرافیل 630میلیون(44روز)

__فراری 145 میلیون (16روز)