1

مشکل نقص فنی سرود آمریکاست؛ به گیرنده های خود دست نزنید

سینماژورنال/مهدی کشاورز: توقع  مخاطبان رسانه ملی مدتهاست که بی پاسخ مانده است. توقع راستگویی به مخاطبان حقیقت جویی که حالا از نظر درجه آگاهی به رشد چشمگیری رسیده اند.

این مردم به هنگام آغاز بازی والیبال ایران و آمریکا هرگز توقع ندارند که رسانه ملی سرود آمریکا را پخش کند!

درست است که ورزش جدای سیاست است، درست است که بارها عنوان شده مردم ما با مردم آمریکا دشمن نیستند اما در هر صورت هیچ وقت از رسانه ملی توقع نداریم سرود ملی آمریکا را برای ما پخش کند!  

اما این توقع را هم نداریم که برای عدم پخش این سرود، ناراستی تحویل ما بدهند  و به بهانه نقص فنی تصاویر مربوط به مراسم آغاز بازی را با قطع صدای ورزشگاه بشنویم و هنگام پخش سرود ایران ناگاه متوجه شویم که چه جالب، نقص فنی برطرف شد! 

مخاطبان رسانه ملی که طی چند سال اخیر بشدت هم ریزش کرده اند از این ترفندهای ناراست نخ نما شده ناراضی هستند و ترجیح میدهند آقای مجری مرد و مردانه به آنها بگوید: مشکل از سرود آمریکاست، لطفا به گیرنده های خود دست نزنید!

خداراشکر که تیم ملی کشورمان با بردی قاطع از مصاف با آمریکا سربلند بیرون آمد و تلخی این سانسور غیرمحترمانه به چشم نیامد ولی به هر حال در موارد مشابهی که در آینده رخ می دهد حتما از رسانه ملی مان، صداقت بیشتری را انتظار داریم.