1

مشتری چندصدمیلیونی برای رایت ویدیویی “نهنگ عنبر۲″+عکس

سینماژورنال: قسمت دوم کمدی “نهنگ عنبر” سامان مقدم این روزها فیلمبرداری خود را می گذارند و جالب اینجاست که هنوز فیلمبرداری به اتمام نرسیده مشتریان خاصی برای خرید رایت ویدیویی فیلم پاپیش گذاشته اند.

به گزارش سینماژورنال یکی از این مشتریان یکی از شرکتهای فعال در حیطه شبکه خانگی است؛ این شرکت برای خرید رایت ویدیویی “نهنگ عنبر2” پیشنهاد چندصدمیلیون تومانی به سامان مقدم تهیه کننده آن داده است.

گویا موافقتهای ابتدایی برای واگذاری رایت ویدیویی “نهنگ عنبر2” یا “نهنگ عنبر: سلکشن رویا” به این شرکت انجام شده است و در یکی از معدود موارد همزمان با فیلمبرداری رایت فیلمی با این رقم واگذار می شود.

60 درصد حال/40 درصد گذشته

“نهنگ عنبر2” که فیلمنامه آن هم به طور مستقل توسط سامان مقدم نگاشته شده است داستان ارژنگ صنوبر و رویا را بعد از ازدواج روایت می کند؛ روایتی که هرازگاه با فلاش بکهایی به گذشته این دو نفر همراه می شود.

حدودا 60 درصد از “نهنگ عنبر2” در زمان معاصر و بعد از ازدواج می گذرد و 40 درصد داستان نیز در گذشته روایت می شود.

رضا عطاران، مهناز افشار، رضا ناجی، ویشکا آسایش و حسام نواب صفوی در این فیلم ایفای نقش دارند؛ در این بین نواب صفوی بازیگری است که در قسمت قبل حضور نداشت و در قسمت تازه ایفاگر نقش پسر جوان و مرفهی است که رفاقتش با ارژنگ است که در کانون توجه قرار می گیرد.

پشت صحنه "نهنگ عنبر2"
پشت صحنه “نهنگ عنبر2”