1

مسعود فراستی: “۵۰ کیلو آلبالو” فیلم عقب‌افتاده‌ای است/مهران مدیری راه می‌رود و مدام می‌گوید مردم در شمال جوجه سیخ می‌زنند

سینماژورنال: مسعود فراستی منتقد سینما که همچنان با ابراز نظرات غریب خود درباره فیلمها جلب توجه می‌کند شب گذشته در ابتدای حضورش در برنامه “هفت” با طعنه ای به این اشاره کرد آنها که از نقدهای او می نالند منتقد دائمی نقدهایش هستند.

به گزارش سینماژورنال در ادامه برنامه نیز او به صراحت به انتقاد از برنامه “دورهمی” مهران مدیری پرداخت که به دلیل کپی برداری از یک برنامه هندی به نام “شبهای کمدی با کاپل” گلایه مخاطبان را موجب شده است. این منتقد درباره “50 کیلو آلبالو” هم نظر مساعدی نداشت.

وی در  ابتدا درخصوص فیلم های کمدی فعلی روی پرده سینماها گفت: من هنوز «من سالوادور نیستم» را ندیده ام اما «50 کیلو آلبالو» بسیار فیلم بد و عقب افتاده ای است! و فکر می کنم تبلیغات بالای فیلم ها در ایام عید در رسانه های مختلف و فروش بالای آنها، تداوم زیادی نخواهد داشت.

فراستی در ادامه با اشاره به برنامه طنز «دورهمی» مهران مدیری گفت: آقای مهران مدیری – که قبلا موقعیت های طنز خوبی خلق می کرد – جدیدا یک شویی در تلویزیون می گذارد که واقعا هیچی نیست!

وی ادامه داد: مدیری راه می رود بدون آنکه دلیل داشته باشد. مدام می گوید مردم در شمال جوجه سیخ می زنند خب که چی؟ خنده ندارد. اینها فریب است.