1

مسعود ده‌نمکی که کاراکترهای اصلی «زندانیها» را به بازیگران «دودکش» داده، مدعی شد⇐فیلم تازه‌ام سیاسی نیست!/یک طنز «معنوی» است!!!

سینماروزان: مسعود ده نمکی دو سال بعد از اکران «رسوایی2» که به لحاظ تصویرسازی در زلزله قریب الوقوع تهران، اثری استاندارد به شمار میرفت به تازگی فیلم تازه اش «زندانیها» را جلوی دوربین برد؛ فیلمی که برخی آن را یک محصول سیاسی و با طعنه‌زنی به زندانیان سیاسی این سالها قلمداد کردند.

به گزارش سینماروزان ده‌نمکی نقشهای اصلی «زندانیها» را به هومن برق نورد و بهنام تشکر داده که پیشتر در مجموعه «دودکش» دیده شده بودند. هدایت هاشمی، بهاره افشاری، بهنوش بختیاری، رسول نجفیان و امیر نوری دیگر بازیگران «زندانیها» هستند ضمن اینکه اصغر نقی زاده بازیگر کاراکتر یک لباس شخصی در «آژانس شیشه ای» هم در «زندانیها» ایفای نقش کرده است.

مسعود ده‌نمکی با ردّ سیاسی بودن فیلم تازه اش درباره درونمایه «زندانیها» به «جوان آنلاین» گفت: «زندانی ها» فیلم سیاسی و یا تاریخی نیست. این اثر فیلمی است با مفهوم معنوی، اما با زبان طنز!!

ده‌نمکی درباره اینکه آیا فیلم را مستقیما اکران خواهد کردد یا رونمایی اش را در جشنواره انجام خواهد داد اظهار داشت: در حال حاضر فیلم در پروسه و مراحل تدوین و صداگذاری و موسیقی قرار دارد، اما زمان پخشش مشخص نیست.