1

مریلا زارعی: این نقش، جسارتی داد که ماسک را کنار بگذارم!!

سینماروزان: مریلا زارعی بازیگر سینما از جسارتی گفته که خواندن فیلمنامه “هناس” به او داده است.

زارعی که در “هناس” در نقش شهره پیرانی-همسر شهید داریوش رضایی‌نژاد- ظاهر شده به خبرگزاری برنا گفت: حقیقتا به واسطه کرونا تصمیم گرفتم که یک سال کار نکنم اما بعد متوجه شدم که قرار نیست این بیماری از بین برود به همین علت شروع به خواندن فیلمنامه ها کردم.

مریلا با اشاره به فیلمنامه “هناس” ادامه داد: در آن شرایط سخت کرونایی متنی که این جسارت را به من بدهد که بدون ماسک در یک فضا کار کنم وجود نداشت تا این که “هناس” به من پیشنهاد شد، فیلمنامه را مطالعه کردم و حقیقتا نقش این زن به نظرم جذاب آمد و انتخاب کردم.

مریلا زارعی در پاسخ به این سوال که برای درک نقش تا چه میزان از شهره پیرانی کمک گرفته است و چقدر از مطالعات خود استفاده کرده است، گفت: همه چیز به من کمک کرد. اول لطف خدا و توکل به او و بعد خانم شهره پیرانی که بسیار همراه من بودند و همیشه باعث دلگرمی بودند و این جسارت را به من می دادند تا بتوانم کار کنم و این حس، فوق العاده بود. نکته بعدی خود قصه و کارگردان و تهیه کننده و نویسندگان بودند. تک تک عوامل پروژه به من کمک کردند که من بتوانم این میزان از استرس را کنترل کنم.

این بازیگر در خصوص اینکه  آیا نگران تکراری شدن در نقش ها بوده یا خیر بیان کرد: نه اصلا، اگر نقشی را دوست داشته باشم و با مسئولیت شخصی و مسئولیتی که در قبال اجتماع دارم همخوانی داشته باشد، یا نزدیک باشد قطعا کار می کنم و البته کارگردان هم مهم است؛ وقتی چیزی را دوست دارم آن را به خدا می سپارم.

روایت مریلا زارعی از بازی در فیلم هناس
روایت مریلا زارعی از بازی در فیلم هناس