1

مرضیه برومند در یک مراسم رسمی اظهار داشت⇐ایرج طهماسب، بداخلاق و «لایتچسبک» است!!

سینماروزان:  بدحسابی بر سر تسویه حساب کامل با عوامل آخرین فصل مجموعه «کلاه قرمزی»، تولید فصلی تازه از این مجموعه را با کلی اما و اگر مواجه کرده است و در عین حال بازپخش فصول قدیمی «کلاه قرمزی» به بهانه‌های مختلف، همچنان مخاطب پسند است.

در این اوضاع اینکه یکی از قدیمی‌ترین همکاران ایرج طهماسب کارگردان «کلاه قرمزی» از وی به عنوان بازیگری بداخلاق یاد کند عجیب است؟؟ خیر! مرضیه برومند کارگردانی که تجربه همکاری با طهماسب را در «آرایشگاه زیبا» داشته در اختتامیه جشنواره قصه‌گویی در کنار ویژگیهای مثبت طهماسب از جدیت وی در کار سخن گفت.

مرضیه برومند که به دنبال تولید «سرزمین بود و نبود» با حمایت فارابی است، در اختتامیه جشنواره قصه گویی در کانون پرورش فکری کودک و نوجوان بیان داشت: امیدوارم عدالت بهتر در کشور ما رعایت شود و مردم ما مسئولان دلسوزتری داشته باشند و مسئولان از مردم فاصله نگیرند. این‌جا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است و من کارم را از این‌جا با رضا بابک و بهرام شاه‌محمدلو شروع کردم.

برومند با اشاره به طهماسب ادامه داد: جوانی محجوب در آن سال‌های کانون، در کلاس‌های تئاتر شرکت می‌کرد و امروز یکی از بزرگترین هنرمندان این مملکت است. او در «مدرسه موش‌ها» عروسک‌گردان و صداپیشه بود و در سریال «آرایشگاه زیبا» با هم همکاری کردیم. این بازیگر بداخلاق و «لایتچسبک» است، اما برایم عجیب است که مردم تا این حد او را دوست دارند. اکنون هم خبر ندارد که قرار است از او تقدیر شود.

در خلال شرح ویژگیهای طهماسب توسط برومند، صداپیشگان مجموعه پرمخاطب «کلاه‌قرمزی» از جمله احسان کرمی و کاظم سیاحی در قالب صدای عروسک‌های «عزیزم ببخشید» و «جیگر» با برومند هم‌صحبت شدند. سپس با پخش موسیقی فیلم «کلاه‌قرمزی»، ایرج طهماسب روی صحنه آمد و با لبخندی همیشگی، فقط این سه جمله را گفت: خجالت می‌کشم که روی صحنه می‌ایستم و شما تشویقم می‌کنید و از این بابت بسیار ممنونم.