1

مرتضی شایسته بیان کرد⇐ از بس در اين دوازده سال برای حل مشکل اکران «صد سال به این سالها» به وزارت ارشاد رفتيم و آمديم، خستگي را خسته كرديم!!

سینماروزان: از جمله فیلمهای توقیفی یک دهه اخیر سینمای ایران فیلم «صد سال به این سالها» است که بخاطر ارائه تصویری جذاب از دوران پیش از انقلاب و در کنارش استفاده از نام «ایران» برای شخصیت اصلی که بعد از انقلاب اسلامی گرفتار مشکلات متعدد میشود، مدتهاست در توقیف به سر میبرد.

تغییر و تحولات در معاونت نظارت و حضور محمدمهدی طباطبایی نژاد بسیاری را به این گمانه زنی انداخته که شاید با اعمال اصلاحات مشکل اکران «صد سال به این سالها» هم حل شود.

مرتضي شايسته تهیه کننده «صد سال به این سالها» که در سالهای اخیر فعالیتش در زمینه تولید کمتر شده درباره وضعیت پیش روی فیلم به «اعتماد» مي‌گويد: از بس در اين دوازده سال برای حل مشکل اکران «صد سال به این سالها» به وزارت ارشاد رفتيم و آمديم ديگر خستگي نمي‌شناسيم، خستگي را خسته كرديم.

او در ادامه صحبتش توضيح مي‌دهد: مجددا درخواست پروانه نمايش براي اين فيلم داده شده ولي هنوز پاسخي درخصوص چگونگي اكران اين فيلم به ما داده نشده است. اميدواريم به زودي اين فيلم نمايش داده شود.

مرتضي شايسته می افزاید: فيلم «صد سال به اين سال‌ها» فيلم سلامتي است و با اينكه 12 سال از ساخته شدن آن مي‌گذرد در اكران عمومي مي‌تواند موفق باشد.