1

ماجراهای فیل دست و پاچلفتی در آستانه رونمایی+عکس

سینماروزان: مراحل فنی تولید انیمیشن سینمایی «فیلشاه» تازه ترین محصول گروه هنر پویا، پس از ۱۵ ماه کار مداوم به پایان رسیده و این اثر هم اکنون آخرین مراحل پست پروداکشن (پسا تولید) را سپری می کند.

به گزارش سینماروزان گروه هنرپویا به عنوان سازنده انیمیشن پرطرفدار «شاهزاده روم» با تکمیل فرایند نهایی آماده سازی تازه ترین اثر سینمایی خود، به زودی آن را رونمایی خواهند کرد.

هادی محمدیان، کارگردانی و حامد جعفری، تهیه کنندگی این انیمیشن را برعهده دارند. «فیلشاه» با سرمایه گذاری گروه «هنر پویا» به عنوان یک کمپانی کاملا خصوصی، بنیاد سینمایی فارابی و موسسه تصویر شهر در حال تولید می باشد.

در توضیحات اولیه ای که در خصوص داستان این انیمیشن سینمایی منتشر شده، آمده است: “در جنگلی در آفریقا رئیس گله فیلها صاحب فرزندی می ‌شود که همه انتظار دارند جانشین رئیس گله باشد، اما برخلاف تصور همه «شادفیل» بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می ‌شود… .”

گفتنی است گروه «هنرپویا» اولین كنسرسیوم فرهنگی هنری در بخش خصوصی است كه توسط موسسات فرهنگی هنری هفت سنگ و سلوك افلاكیان با شعار “فرزندانتان را آسوده خاطر به سینما بیاورید” پایه گذاری شده و در اولین قدم نيز انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» را در سال ۱۳۹۴ با همين شعار در سينماهای كشور عرضه کرد و توانست با فروش ٥ ميليارد تومانی عنوان سومین فیلم پربیننده سال 94 را از آن خود سازد.

فیلشاه
فیلشاه