1

مدیر “پردیس کوروش” بعد از طراحی پوستر جشنواره نوجوان، مجری تلویزیون شد

سینماژورنال: امیرشهاب رضویان کارگردان سینما که مدیریت پردیس سینمایی کوروش را برعهده دارد و اخیرا طراحی پوستر جشنواره نوجوان را هم انجام داد، مجری برنامه نقد سینمایی شبکه چهار سیما شد.

به گزارش سینماژورنال برنامه هفتگی «نقد4» که مربوط به سینماست چهارشنبه ها روی آنتن شبکه 4 می رود و رضویان به جای اکبر عالمی که پیشتر بنا بود برنامه را اجرا کند حضور خواهد داشت.

حمید ابراهیمی مدیر گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما با اعلام این خبر به “تسنیم” گفت:‌ برنامه «نقد4» با موضوعات مختلفی در حوزه‌های سینما، تئاتر، شعر، کتاب و هنرهای تجسمی پخش می‌شود که این برنامه‌ها کاملا تولیدی است.

وی افزود: براین اساس روزهای شنبه برنامه نقد تئا‌تر، ‌ یکشنبه نقد شعر، دو شنبه نقد کتاب، سه‌شنبه نقد اندیشه، چهارشنبه نقد فیلم، پنجشنبه در برنامه زاویه نقد کلی فرهنگ و هنر، جمعه در برنامه هنرنامه نقد هنرهای تجسمی انجام می‌شود.

علی سلیمانی تهیه کننده برنامه است

ابراهیمی در خصوص برنامه «نقد سینما» از حضور امیرشهاب رضویان در مقام اجرای این برنامه خبر داد و گفت: تهیه‌کنندگی این برنامه بر عهده علی سلیمانی است و اکبر عالمی به دلیل سفری که در پیش دارند و حدود 2 ماهی در ایران نیستند نمی‌توانیم از حضور ایشان در برنامه استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در برنامه‌های خود از نقطه نظرات اکبر عالمی بهره خواهیم برد. این برنامه‌ها 60 دقیقه‌ای است اما ممکن است که در حوزه سینما زمان بیشتری را برای آن در نظر بگیریم.

امیرشهاب رضویان
امیرشهاب رضویان