1

مدیر شبکه دوم: «کلاه قرمزی» به تلویزیون و شبکه دو تعلق دارد/ مشکلات مربوط به «کلاه قرمزی۹۶» مربوط به خارج از رسانه ملی است⇔پرسش: آیا منظور از «خارج»، تهیه‌کننده است؟

سینماروزان: عیدفطر امسال بود که بعد از گلایه های برخی از عوامل «کلاه قرمزی96» نسبت به عدم پرداخت دستمزدهایشان(اینجا را بخوانید) به ناگاه خبری منتشر شد مبنی بر عرضه این مجموعه در شبکه خانگی؛ البته که این خبر  با واکنش قائم مقام و بعدتر مدیر شبکه دوم مبنی بر دارا بودن مالکیت «کلاه قرمزی» مواجه شد و تا این لحظه هم «کلاه قرمزی» به شبکه خانگی نیامد.

به گزارش سینماروزان به تازگی خبری در رسانه ها منتشر شد مبنی بر صدور دستور قضایی جلوگیری از عرضه «کلاه قرمزی96» به شبکه خانگی(اینجا را بخوانید) و تازه ترین گفتگوی محمدرضا جعفری جلوه مدیر شبکه دوم سیما که با «ایسنا» انجام شده حکایت از آن دارد که بناست این مجموعه از تلویزیون پخش شود.

جعفری جلوه با اشاره به مشکلات پیش آمده بر سر «کلاه قرمزی96» و اشاره به مشکلات خارج از رسانه ملی که معلوم نیست به تهیه کننده مجموعه بازمیگردد یا نه(؟!) بیان داشت: اگر مشکلاتی وجود داشته، از سوی خارج از رسانه ملی ایجاد شده و موانعی نیست که از سوی رسانه ملی شکل گرفته باشد. اما به هر حال احساس می‌کنم با واقع‌بینی و نگاه حرفه‌ای‌تر، راه می‌تواند متناسب‌تر طی شود.

او ادامه داد: من ناامید نیستم و هیچ زمان ناامید نبوده‌ام. حسم این است که صداوسیما و شبکه دو، خانه «کلاه قرمزی» است. کلاه قرمزی به این مجموعه تعلق دارد و این مجموعه هم به کلاه قرمزی تعلق خاطر دارد. سال‌هاست که این دو با هم این راه را طی کرده‌اند و سرنوشت‌شان به هم گره خورده است.

جعفری جلوه سپس با بیان اینکه پیگیری‌هایی نسبت به بازگشت کلاه قرمزی به تلویزیون صورت گرفته است،‌ اظهار کرد: امیدواریم با درایت و نگاه منصفانه‌تری این راه طی شود؛ چرا که «کلاه قرمزی» به تلویزیون و شبکه دو تعلق دارد.