1

مدیر شبکه آموزش: ماموریت شبکه آموزش در “رادیو هفت” برآورده نشده/ممکن است گروه دیگری “رادیو هفت” را تولید کنند

سینماژورنال: در حالی که بنا بود در روزهای انتهایی سال اعلام شد گروه تولید “رادیو هفت” استراحتی کرده و سپس و با تمدید قوا برای ضبط سری جدید برنامه آماده شوند و منصور ضابطیان نیز در گفتگو با سینماژورنال بر این امر صحه گذاشت، اما بعد از گذشتن حدودا سه ماه از آغاز سال هنوز تولید سری جدید این برنامه آغاز نشده است.

به گزارش سینماژورنال درباره این تاخیر در تولید شایعات فراوانی شنیده شده و از جمله عدم توافقات مالی بین دست اندرکاران تولید “رادیو هفت” و مدیران شبکه آموزش.

حسین ساری مدیر شبکه آموزش اما مشکل اصلی “رادیوهفت” را عدم انطباق آن با اهداف اصلی شبکه آموزش دانسته و به صراحت این مساله را بیان کرده که اگر این اهداف برآورده نشود شاید گروه دیگری برای تولید آن پیشقدم شوند.

گروه فعلی تلاش کنند برنامه را از یک برنامه صرفا فرهنگی و هنری خارج کنند

این مدیر در گفتگو با “هفت صبح” در توضیح دلیل تاخیر در شروع تولید سری جدید “رادیو هفت” می گوید: از همکارانمان در “رادیو هفت” درخواست کردیم تلاش کنند برنامه را از یک برنامه صرفا فرهنگی و هنری خارج کنند…به مجرد اینکه ماموریت شبکه آموزش یعنی آموزش و مهارت در این برنامه تامین شود روی آنتن می رود.

ماموریت آموزشی و مهارتی شبکه آموزش آن طور که باید در “رادیو هفت” تامین نشده

حسین ساری ادامه می دهد: هنوز ماموریت آموزشی و مهارتی شبکه آموزش آن طور که باید در “رادیو هفت” تامین نشده. برنامه ها در هر شبکه ای باید نسبت به شبکه های دیگر متمایز باشند. دوستان ما در “رادیو هفت” هم در حال تلاش هستند که به ماموریت شبکه نزدیک شوند.

ممکن است گروه دیگری “رادیو هفت” را تولید کنند

مدیر شبکه آموزش درباره وضعیت نهایی تولید سری جدید این برنامه و اینکه بالاخره چه زمانی روی آنتن خواهد رفت هم بیان می دارد: معلوم نیست. باید ببینیم همکاران فعلی{در “رادیوهفت”} چقدر تلاش می کنند. اگر خیلی خیلی طولانی شود ممکن است حتی همکاران دیگری که می توانند برنامه را با رویکرد دیگری انجام دهند آن را ادامه دهند؛ با همین تیم یا کنار این تیم.