1

مدیر سینمایی در مرکز پایتخت اظهار داشت⇐معاون کل وزیر بهداشت از سینمای ما بازدید و از ما تشکر کرد ولی بلافاصله سینماها را بستند!!/حتی یک مورد تخلف بهداشتی در سینماها گزارش نشده است ولی گویا برای تعطیلی، دیواری کوتاه‌تر از سینما پیدا نمی‌شود!/ به نظر می‌رسد تعطیلی سینماها جنبه تبلیغاتی دارد تا بگویند ما برای کنترل اوضاع چند جا را تعطیل کردیم!!/چرا ارشاد از سینماها پشتیبانی نمی‌کند و دست روی دست گذاشته تا سینماها را تعطیل کنند؟؟

سینماروزان/زهرا منصوری: مدیر سینمایی در مرکز پایتخت به انتقاد از دوگانگی رفتاری در برخورد با سینماها پرداخت.

به گزارش سینماروزان امیرهوشنگ پاسبانیان مدیر سینما بهمن با انتقاد از تعطیلی ادامه‌دار سینماها به خبرگزاری مهر گفت: همین دوستانی که بلافاصله سینماها را تعطیل می‌کنند بدون بررسی دست به این امر می‌زنند و معلوم نیست چه برنامه‌ای برای سینماها دارند.

این مدیر سینما تاکید کرد: چند روز پیش آقای حریرچی معاون کل وزارت بهداشت از سینمای ما بازدید و به خاطر رعایت پروتکل‌ها از ما تشکر کرد اما نمی‌دانم چرا همچنان بلافاصله سینماها را تعطیل کردند! این در حالی است که حتی یک مورد تخلف هم در سینماها گزارش نشده است ولی گویا دیواری کوتاه‌تر از سینما پیدا نمی‌شود.

پاسبانیان خاطرنشان ساخت: نمی‌دانم چه دست‌هایی در کار است، اما به نظر می‌رسد این تعطیلی مدام سینماها جنبه تبلیغاتی دارد تا بگویند ما برای کنترل اوضاع چند جا را تعطیل کردیم.

مدیر سینما بهمن تاکید کرد: در پیک اول و تعطیلی‌های بعدش، ارشاد از سینماها حمایت‌هایی کرد و حتی چندباری که استانداری خواست سینماها را تعطیل کند، ارشاد مخالفت کرد نتیجه این امر این شد که سینماها نسبت به قبل شرایط بهتری را پیدا کردند اما در این دوره نمی‌دانیم چرا ارشاد پشتیبانی‌ای نکرد و دست روی دست گذاشته تا سینماها تعطیل شدند و بدهی بر بدهی افزوده شود!!