1

مدیر تدارکات “اخلاقتو خوب کن”⇐تهیه‌کننده سریال نوروزی تلویزیون!!

سینماژورنال: برزو نیک نژاد که به صورت خستگی ناپذیر مشغول ساخت فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی است بعد از پشت سر گذاشتن ساخت کمدی “زاپاس” به زودی کار ساخت یک سریال نوروزی به نام “قرعه” را آغاز می کند.

به گزارش سینماژورنال برزو نیک نژاد آخرین بار همین چند وقت قبل با مجموعه «دردسرهای عظیم ۲» روی آنتن تلویزیون بود و اکنون قرار است مجموعه ای ۱۵ قسمتی را به قلم احمد رفیع زاده برای نوروز ۹۵ کارگردانی کند.

نکته اما اینجاست که مطابق آنچه “مهر” گزارش داده تهیه کنندگی این سریال را محمود اتحادی برعهده خواهد داشت.

محمود اتحادی که غالبا در سمت جانشین مدیرتولید و مدیر تدارکات پروژه های سیروس مقدم  و هدايت فيلم فعالیت داشت اولین بار است که کار تهیه کنندگی را انجام می دهد.

مدیر تدارکات “اخلاقتو خوب کن” و “من همسرش هستم”

وی پیش از این مدیر تدارکات “اخلاقتو خوب کن” و “من همسرش هستم” و در پروژه های سینمایی چون “آتیش بازی”، “خانه دختر” و “خبر خاصی نیست” هم جانشین مدیر تولید بوده است.

محمود اتحادی در اکثر پروژه های مقدم در سمت جانشین تولید حضور داشت و در آخرین فصل مجموعه «پایتخت» نیز به عنوان مدیر تولید فعالیت می‌کرد این بار تهیه کنندگی را تجربه می کند.

عجیب است که با وجود اینکه رسانه ملی تهیه کنندگانی باتجریه دارد که امتحان خود را در پروژه های موفقیت آمیز رسانه ملی پس داده اند، یک مدیر تدارکات و جانشین مدیر تولید به تهیه کنندگی می رسد آن هم تهیه کنندگی سریالی نوروزی که بیش از سریالهای روتین نیاز به دقت در تولید دارد.