1

مدیری در سریال جدیدش باز هم با پزشکان شوخی کرده!/شوخی با “فاطما گل” و “اینستاگرام” هم در دستور کار قرار گرفته+عکس

سینماژورنال: در حالی که بنا شده از سه‌شنبه 14 مهرماه مجموعه “عطسه” مهران مدیری در شبکه خانگی پخش شود، پوسترهای این مجموعه در سطح شهر و در ویدیوکلوبها و سوپرمارکتها توزیع شده است.

به گزارش سینماژورنال مجموعه ده قسمتی “عطسه” به كارگردانى مهران مديرى و تهيه كنندگى مهدى داورى تولید شده و  توسط موسسه هنر اول وارد شبكه نمايش خانگى مى‌شود.

تولید حین تعطیلی “در حاشیه”
مدیری “عطسه” را در فاصله تعطیلی حین تولید “در حاشیه” و تغییر فیلمنامه آن ساخت.(اینجا را بخوانید) این مجموعه به سبک “شوخی کردم” به صورت آیتمیک و با نگاهی انتقادی به معضلات اجتماعی تولید شده است.

مهران مديرى، سيامك انصارى، جواد رضويان، فلامک جنیدی و مهران غفوريان از جمله بازيگران اين مجموعه هستند.

نکته جالب درباره اولین قسمت “عطسه” آن است که آیتمهای مختلفی از “من نوکرتم” و “میخوام برم استیج” تا “جون”، “رقص همسایگی” و “متخصص مجاری” در آن به چشم می خورد.

شوخی با “فاطما گل”

جالبتر نام سه آیتم “فاطما گل بینون”، “پیج فروشی” و “اتاق عمل” است.

“فاطما گل بینون” که به نظر می رسد شوخی با مجموعه ماهواره ای “فاطما گل” باشد؛ مجموعه ای که در ماههای اخیر مخاطبان فراوانی در داخل داشته و حتی کارگردان “کلاه پهلوی” در برهه ای از زمان به فکر ساخت ورسیونی ایرانی از آن بود.

آیتم “پیج فروشی” همان طور که از نامش برمی آید شوخی با شبکه های اجتماعی و معضل خرید و فروش صفحات پرمخاطب یا خرید لایکهای مجازی در این صفحات است.

ادامه شوخی با پزشکان؟

اما آیتم “اتاق عمل”…

“اتاق عمل” عنوان ابتدایی مجموعه “در حاشیه” بود که به دلیل اعتراض برخی پزشکان تغییر کرد! به گزارش سینماژورنال به نظر می‌رسد این آیتم در “عطسه” هم امتدادی بر شوخی با پزشکان باشد و احتمالا نماهای ممیزی خورده “در حاشیه” را هم در خود جای داده است!

عطسه/مهران مدیری
عطسه/مهران مدیری