1

توضیحات مدیرکل سینمای حرفه‌ای درباره اکران جام‌جهانی⇐ برای اکران فوتبال در سینماها باید از فدراسیون فوتبال مجوز بگیرند!/اکران فوتبال فقط در پردیسهایی رخ می‌دهد که بیش از هفت سالن داشته باشند!

سینماروزان: با نزدیک شدن به جام جهانی فوتبال صحبتها درباره لزوم نمایش فوتبال در سالنها برای جبران کاهش مخاطب جدی تر شده است.

زودتر از همه سیدضیاء هاشمی رییس جامعه صنفی تهیه کنندگان بود که از لزوم تعامل با نیروی انتظامی برای پخش فوتبال در سالنها گفت و به دنبال وی نیز علی سرتیپی رییس کانون پخش کنندگان از تلاش برای راه اندازی اکران جام جهانی در پردیسها گفت.

حالا محمدرضا فرجی مدیرکل سینمای حرفه ای که به همراه برادرش غلامرضا در شورای صنفی نمایشی حضور دارد هم از شرایط اصلی نمایش فوتبال در پردیسها گفته است؛ یکی از این شرایط گرفتن مجوز از فدراسیون فوتبال است!! و دیگری نمایش در پردیسهای بالای هفت سالن است.

محمدرضا فرجی گفت: درخصوص پخش بازی‌های فوتبال در سینماها، باید بگویم که قطعا نمایش فوتبال در سینماها اولویت ما نیست و قطعا باید کارگروه اکران در این مورد تصمیم‌گیری کند و مجوز آن باید از فدراسیون فوتبال گرفته شود.

فرجی ادامه داد: در صورت تصویب شورای صنفی نمایش، پخش فوتبال برای سینماهایی اتفاق خواهد افتاد که بیش از هفت، هشت سالن داشته باشند تا آسیبی به نحوه اکران فیلم‌ها وارد نشود.