1

مدیرمسئول «کیهان» اظهارنظر منسوب به خودش درباره تتلو-رییسی را «دروغ» خواند⇔فضلی‌نژاد این دیدار را «ابتذال» خواند

سینماروزان: پس از دیدار رپر زیرزمینی امیر تتلو با ابراهیم رئیسی از کاندیداهای ریاست جمهوری(اینجا را بخوانید) واکنشهای مختلفی شکل گرفت و در این میان اظهارنظری منسوب به حسین شریعتمداری مدیرمسئول «کیهان» منتشر شد.

به گزارش سینماروزان در آن اظهارنظر اینگونه ادعا شده بود که شریعتمداری این دیدار را تقبیح کرده و آن را نشانه‌ای از ضعف و استیصال جریان اصولگرایی دانسته است اما گویا آن اظهارنظر کاملا جعلی بوده است.

حسین شریعتمداری در این باره به روزنامه متبوعش گفته است: من درباره دیدار آقای تتلو با جناب رئیسی هیچ اظهار نظری نداشته‌ام و از دروغی که طرفداران آقای روحانی به اینجانب نسبت داده‌اند هم اصلا تعجب نمی‌کنم. چون حال و هوای رو به زوال دوران فریبکاری و غارتگری آنها را درک می‌کنم و از جماعتی که ۴ سال به همه دروغ گفته‌اند انتظار راستگویی ندارم. از شخصی پرسیدند آیا در همه عمر خود یک کلمه سخن راست گفته‌ای؟ جواب داد اگر بگویم آری، یک دروغ دیگر گفته‌ام!

شریعتمداری در حالی اظهارنظر منفی نسبت به دیدار تتلو-رییسی را تکذیب کرده که پیام فضلی نژاد از نویسندگان نزدیک به جریان اصولگرا از این ماجرا با عبارت «ابتذال تتلو فاجعه آفرین شد» نام برده است!