1

مدعیات جوان اول “کلاه پهلوی” که اخیرا مجری برنامه گفتگومحور “رخ به رخ” شده⇐سال‌هاست که در تلویزیون ما سریال درستی وجود ندارد!/ آخرین سریال خوب تلویزیون همان “کلاه پهلوی” بود که خیلی هم بد پخش شد و در حقش ظلم شد!!/برنامه ما خیلی شریف و عمیق است و روی آن خیلی فکر شده است، چه از لحاظ ذهنی و چه از لحاظ محتوایی!!/از همنشینی با مسعود فراستی بسیار لذت بردم!/به‌مانند برخی مجریان به‌دنبال خراب کردن مهمان نبودم!/ به این برنامه حس خیلی خوبی دارم و فکر می‌کنم احساس مخاطبان هم همین است!!!

سینماروزان: سال‌هاست که در تلویزیون ما سریال درستی وجود ندارد و آخرین سریال خوب «کلاه پهلوی» بود که خیلی هم بد پخش شد و در حقش ظلم شد!

امیرعلی دانایی جوان اول سریال “کلاه پهلوی” که اخیرا درگیر اجرای برنامه “رخ به رخ” شده با بیان مطلب فوق به روزنامه فرهیختگان گفت: امیدوارم دوباره در تلویزیون به سمت تولید سریال‌های باکیفیت برویم و کارگردانان خوب‌ انگیزه پیدا کنند و تلویزیون به همان قدرت سابقش بازگردد.

دانایی در پاسخ به اینکه چقدر حضورتان را عامل موفقیت برنامه می‌دانید، گفت: اگر بخواهم به این سوال جواب بدهم خیلی متکبرانه می‌شود ولی هرکاری که بخواهد به موفقیتی برسد همه عوامل در آن شریک هستند. من هم به اندازه خودم سهم دارم. بیشتر به این فکر می‌کنم که تاثیری روی دل مردم بگذارم و برای این هم تلاش می‌کنم. این خط خطرناکی است که ما روی آن قدم گذاشتیم و تلاش کردم بهترین عملکرد خودم را داشته باشم.

وی درباره حضورش در فصل دوم برنامه گفت: ما در مورد فصل دوم صحبت کردیم اما این به موقعیت کار برمی‌گردد به اینکه شرایط به چه صورتی پیش می‌آید. به هر حال این کار با توجه به اینکه قدم به قدم درباره‌اش بحث کردیم و متولد شده توسط همه ماست و طبیعتا من نسبت به آن احساس عمیق و تعصبی دارم و با توجه به اینکه وسواس روی کار دارم و آدمی نیستم که اینجا را ول کنم و بروم سراغ کار دیگر و اینجا خیلی همه چیز درست سرجای خودش است و بعد از دو سال آمدم اینجا و کار کردم، امیدوارم شرایط مناسب و فراهم باشد تا بتوانم کنار برنامه باشم.

این مجری در رابطه با معیار انتخاب میهمانان گفت: این موضوع به تهیه‌کننده بستگی دارد. ما تا اینجا تلاش کردیم از کسانی دعوت کنیم که کمتر در جاهای دیگر دیده شده باشند. اما هرچه جلوتر برویم میهمانان بیشتری می‌آیند و اگر بخواهم خط‌‌کشی کنم بد می‌شود.

وی در ادامه درباره قسمت‌هایی که دوست داشته گفت: همه قسمت‌ها را دوست داشتم. از همنشینی با دکتر علی میرصادقی و مسعود فراستی بسیار لذت بردم. من میهمانان خیلی خوبی داشتم. امیدوارم مردم هم برنامه را دوست داشته باشند و ما بتوانیم قسمت‌های جدید را پرقدرت تولید کنیم.

دانایی در رابطه با رک بودنش در «رخ به رخ» گفت: تا اینجا اتفاقی نیفتاده است. البته من در ارتباط با هر میهمانی تا حالا از خط قرمزشان عبور نکردم. ببینید خیلی پیش آمده که در برنامه‌های تلویزیونی دوستان یک‌سری سوال می‌پرسند که شما را خراب کنند. من اصلا از این جنس سوالات ندارم. دوست دارم کسی که اینجا با حال خوب می‌آید با یک حال خوب و بهتر بازگردد. آدم‌ها وجوه خوب هم دارند و اگر بخواهی روی نقطه تاریک زندگی‌شان زوم کنی و آنها را اذیت کنی کار درستی نیست و ما هم این کار را نمی‌کنیم.

وی در رابطه با اجراهای تاک‌شو گفت: برای من اجرای تاک‌شو سختی نداشت و من این تیپ را دوست داشتم. این اولین کار اجرایی من است. سختی نداشته و خیلی ملایم بوده و نهایتا ما میهمان از جنس‌های مختلف داشتیم و با همه همراه شدیم و در زمینه‌های مختلف صحبت کردیم و این برای من خیلی لذت‌بخش بود.

وی در پاسخ به اینکه آیا میهمانی به برنامه دعوت شده که شما احساس نزدیکی با آن داشته باشید یا خیر، گفت: بله. بالاخره این برنامه به میهمان هم خیلی ربط دارد. وقتی شخصی که می‌آید انرژی کافی داشته باشد و زودتر با برنامه همراه شود برای من و برنامه خیلی بهتر است. اگر این‌طور نباشد از حس و حال برنامه کم می‌شود.

دانایی در رابطه با اینکه همزمان با “رخ به رخ” جای دیگر هم مشغول به کار است یا خیر، گفت: به‌زودی کار جدیدی را انجام می‌دهم.

وی در ادامه درباره معیارش برای حضور در برنامه‌های مختلف گفت: همان معیاری که همیشه داشتم، فیلمنامه و کارگردان خوب. نمی‌دانم درست بوده یا خیر، ترجیح دادم کار کمتری انجام بدهم اما خاص باشد. من تا الان سیستمی برای خودم داشتم و الان تغییر دادنش سخت است.

این مجری در پاسخ به اینکه آیا از اولین تجربه اجرا راضی بودید یا خیر، گفت: حس خوبی دارم. این اولین‌باری است که من در کارم ریسک کردم و بعد از دو سالی که کار نکردم نیاز هم بود که ریسک کنم. وارد یک دنیایی شدم که تجربه‌اش را نداشتم.

وی در ادامه در رابطه با نقد یا تمجید به اجرایش گفت: بیشتر تمجید دیدم و به نظرم می‌رسد که استقبال خوبی شده است و مخاطبان خیلی برنامه را دوست داشتند.

دانایی «رخ به رخ» را این‌گونه توصیف کرد و گفت: به نظرم برنامه ما خیلی شریف و عمیق است و روی آن خیلی فکر شده است، چه از لحاظ ذهنی و چه از لحاظ محتوایی. در کل به این برنامه حس خیلی خوبی دارم و فکر می‌کنم احساس مخاطبان هم همین است.