1

مدتی کوتاه بعد از طرح ادعای دریافتی ۱۰۰میلیونی از یک خواننده برای حضور در «دورهمی»، یک خواننده پاپ بیان کرد⇐با ارقامی بین ۵۰ تا ۱۵۰میلیون تیتراژ سریالهای رمضان را می‌فروشند!!/به خود من پیشنهاد ۷۰میلیونی حضور در یک تیتراژ داده شد/علت گردشی شدن تیتراژخوانی بین افراد محدود همین پرداخت پول است

سینماروزان: در تعطیلات نوروز بود که ادعای یک خواننده زیرزمینی علیه گردانندگان «دورهمی» درباره دریافت پول برای حضور خوانندگان در این برنامه کلی سروصدا به پا کرد؛ ادعایی که به جز یک واکنش کوتاه از همکاری در «دورهمی»، هیچ اظهارنظر رسمی را از مسئولین سیما به دنبال نداشت.

به گزارش سینماروزان متعاقب آن ادعا حالا قاسم افشار خواننده ای که در دهه هفتاد و با آوایی که بیش از هر چیز یادآور ابراهیم حامدی بود مطرح شد مدعی دریافتهای هنگفت مالی برای آوازخوانی تیتراژ سریالهای رمضان شده است.

قاسم افشار با اشاره به فضایی که توسط برخی از تهیه کنندگان برای خواندن تیتراژ سریال ها بوجود آمده به «میزان» گفت: خوانندگی برای تیتراژ سریال ها پولی شده است است چراکه من آخرین آهنگی که در تیتراژ سریال خواندم سال 88 بود اما بعد از آن آهنگها را انگار تهیه کنندگان به حراج می گذارند و اعلام قیمت می کنند که البته این موضوع هیچ ربطی به صدا و سیما ندارد و به شخص تهیه کننده بر می گردد.

وی ادامه داد: مثلا تهیه کنندگان به شکل خودمختار برای خواندن در تیتراژ سریالهای ماه رمضان پرداخت 50 تا 150 میلیون تومان به خوانندگان پیشنهاد می کنند تا خوانندگان با پرداخت این مبالغ بتوانند تیتراژ آن سریال را بخرند. به خود من پیشنهاد 70 میلیون تومانی برای خواننده شدن تیتراژ سریال داده شده است.

خواننده پاپ خاطرنشان کرد: علت اینکه تیتراژ اکثر سریال های تلویزیونی بین 6 تا 7 خواننده می چرخد پرداخت پولی است که خواننده ها بابت این کار به تهیه کنندگان پرداخت می کنند وگرنه خواننده برای انجام کار موسیقی در سریال ها زیاد است.