1

انتخاب ابراهیم مختاری به عنوان رییس هیأت مدیره خانه سینما/رضاداد به مدیرعاملی نزدیکتر شد

سینماژورنال: اعضای سیزدهمین دوره  هیات مدیره خانه سینما در دومین نشست خود در صبح روز دوشنبه هجدهم اسفندماه پس از گفتگو و تبادل نظر به اتفاق آرا  ابراهیم مختاری را به عنوان رئیس هیات مدیره معرفی کردند.

محمدرضا موئینی به عنوان نایب رئیس، آتیلا پسیانی به عنوان سخنگو و کامران ملکی نیز به عنوان دبیر هیات مدیره خانه سینما انتخاب شدند.

این نشست با حضور همه اعضای هیات مدیره و بازرس خانه سینما و با دعوت از اعضای علی البدل جهت شرکت در جلسه برگزار شد.

طیف مقابل عسکرپور

به گزارش سینماژورنال انتخاب ابراهیم مختاری به عنوان رییس هیات مدیره از آن جهت اهمیت دارد که وی از طیف نزدیک به فرهاد توحیدی به شمار می‌رود.

طیفی که در نقطه مقابل طیف عسکرپور قرار دارد و همین طیف بوده که در روزهای اخیر رایزنیهایی را برای حضور علیرضا رضاداد به عنوان مدیرعامل خانه سینما انجام داده اند.

و حالا رضاداد وارد می شود….

به نظر می رسد با حضور ابراهیم مختاری به عنوان رییس هیات مدیره همه چیز در جهت حضور دبیر جشنواره فیلم فجر به عنوان رییس خانه سینما پیش برود بخصوص که محمدرضا موئینی هم در طیف نزدیک به توحیدی قرار دارد.

طبیعی است که سازمان سینمایی هم از حضور یکی از مدیران زیرمجموعه خود به عنوان مدیرعامل پرحاشیه ترین نهاد صنفی کشور استقبال خواهد کرد.

با این اوصاف همین روزهاست که علیرضا رضاداد دبیر 55 ساله جشنواره فیلم فجر و تهیه کننده پروژه صدمیلیاردی “محمد(ص)” مجیدی به عنوان مدیرعامل خانه سینما معرفی شود.