1

مخالفت استانداری با برگزاری مجمع خانه سینما در سالن فارابی+تلاشهای مدیرعامل برای برگزاری مجمع در حیاط(!!) و فقط با ۲۰ نفر رای‌دهنده!!+عکس

سینماروزان: مخالفت استانداری با برگزاری مجمع عمومی خانه سینما در سالن اجتماعات فارابی به دلیل جلوگیری از افزایش شیوع کرونا، مواجه شده با تلاشهای مدیرعامل خانه برای برگزاری مجمع در حیاط فارابی.

به گزارش سینماروزان منوچهر شهسواری مدیرعامل خانه سینما با ارسال نامه‌ای به مدیرکل امنیتی-انتظامی استانداری درخواست صدور مجوز برگزاری مجمع در حیاط فارابی را ارائه داده است.

فارغ از آن که برای نهادی مثل خانه سینما که روسایش مدام مدعی استقلالش می‌شوند زیبنده نیست که انتخاباتش در زیرمجموعه اصلی و بودجه‌خوار سازمان سینمایی برگزار شود شگفتی اصلی در متن نامه شاهسواری به چشم می‌خورد.

شاهسواری در نامه خود تاکید کرده که کل شرکت‌کنندگان در رای‌گیری انتخاب مجمع شامل ۲۰ نفر(!!) می‌شود!!

تازه از بین این ۲۰ نفر هم یکی نماینده کانون کارگردانان است که هنوز شناسه ثبتش در وزارت کار رونمایی نشده!!

اینکه چرا به بسیاری از صنوف کلیدی خانه سینما اجازه شرکت در مجمع داده نشده فقط به دلیل نداشتن شناسه کارگری-کارفرمایی ولی برای صنف کارگردانان استثنا قائل نشده‌اند شگفتی دیگر است؟!

بماند که مشخص نیست دلیل اصرار مدیرعامل خانه برای برگزاری نشست فقط با حضور ۲۰ نفر چیست؟

خانه سینمای ایران بیش از سی صنف را شامل می‌شود و اینکه تلاشی وافر کرده‌اند برای برگزاری انتخاباتی حداقلی واقعا جز به ضرر صنفی نیست که در این سالها به دلیل عدم کارکرد صنفی روسا مدام با گلایه اعضا مواجه بوده است.

نامه مدیرعامل خانه سینما جهت برگزاری انتخابات هیات مدیره در حیاط فارابی و فقط با ۲۰ نفر!!
نامه مدیرعامل خانه سینما جهت برگزاری انتخابات هیات مدیره در حیاط فارابی و فقط با ۲۰ نفر!!