1

#محمد_خزاعی رئیس سازمان سینمایی خبر داد: حل مشکل تمام سینماگران بازداشتی در کمیته قضایی سازمان سینمایی+ایجاد سازمان تبلیغات در ۷۰۰ سالن کشور+انتشار گزارش عملکرد زیرمجموعه‌های سازمان تا پایان سال

سینماروزان/مسعود احمدی: کمیته قضایی سازمان سینمایی به تلاش خود در جهت حل و فصل مشکلات و مسائل بوجود آمده برای سینماگران بازداشتی ادامه میدهد تا به یاری خدا، هر چه زودتر مشکلات سینماگران مرتفع شود و شایسته است خود سینماگران هم در حل مشکلات همراهی و کمک کنند.

محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی در جلسه شورای مدیران و معاونان سازمان سینمایی با بیان مطلب فوق گفت: حل مشکلات سینماگران در هفته‌های اخیر از کمیته مشترک سازمان و در رایزنی با مقامات قضایی ادامه دارد و خوشبختانه بخش قابل توجهی از این پیگیری‌ها، نتیجه بخش بوده و پرونده تعدادی از سینماگران مورد مساعدت قرار گرفته است.

وی افزود: در جلسات متعددی که با دستگاه‌های ذی صلاح و تصمیم‌گیر داشته‌ایم نتایج و تصمیمات موثری اتخاذ شده و به موجب این جلسات تعدادی از پرونده این سینماگران با سرعت بیشتری مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت که از آن میان برخی پرونده‌ها به اخذ تعهد و برخی دیگر منجر به صدور قرار وثیقه و آزادی بازداشت شدگان شد.

خزاعی همچنین با اعلام تلاش برای راه‌اندازی سامانه بازرگانی و تبلیغات در بیش از 700 سالن سینمایی در سطح کشور اظهار داشت: راه‌اندازی سازمان بازرگانی سینما کمک می‌کند به چشم‌انداز جامعی از نظر مقررات، راهکارها و عملکردهای بخش‌های مختلف در حوزه آگهی‌های سینما دست یابیم.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی سازمان بازرگانی و تبلیغات سینما بخش عمده‌ای از موانع و مشکلات در این حوزه مرتفع خواهد شد و از ظرفیت مغفول تبلیغات دستگاه‌های مختلف اجرایی در بخش‌های دولتی و خصوصی و سطح دسترسی و هم‌رسانی بین سفارش دهندگان آگهی، سازندگان، پخش کنندگان، و سینماداران راحت‌تر و ساده‌تر خواهد شد.

خزاعی با اشاره به افزایش چند برابری تولید در سینما عنوان کرد: در حوزه تولید فیلم‌های کوتاه و مستند و فیلم‌های سینمایی در انجمن سینمای جوانان ایران، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و پویانمایی و بنیاد فارابی شاهد جهش و رشد چشمگیر هستیم که گزارش عملکرد و عناوین تولیدات این موسسات تا پایان سال‌ جاری اعلام خواهد شد.

وعده محمد خزاعی رئیس سینما برای حل مشکل سینماگران بازداشتی و...
وعده محمد خزاعی رئیس سینما برای حل مشکل سینماگران بازداشتی و…