1

محمد قوچانی و سعید لیلاز؛ مشاوران حاتمی‌کیا در نگارش “بادیگارد”!/لشکری‌پور: من و دوستان حاتمی‌کیا بودجه تولید را فراهم می‌کنیم

سینماژورنال: ابراهیم حاتمی کیا این روزها در شرایطی وارد پیش تولید “بادیگارد” شده است که حضور پرویز پرستویی و مریلا زارعی در آن قطعی است.

به گزارش سینماژورنال حاتمی کیا در “بادیگارد” زندگی یک محافظ شخصی یا همان بادیگارد فرنگیان را تصویر می کند.

آشفتگی بادیگارد محترم!

این بادیگارد بخشی از زندگی خود را به محافظت از جان یک شخصیت مهم می گذراند اما از جایی می فهمد که این شخصیت بیش از آن که به فکر مصالح نظام باشد به فکر منافع شخصی است و همین موضوع است که بادیگارد را آشفته می کند.

ابراهیم حاتمی کیا فیلمنامه “بادیگارد” را خودش نگاشته است اما شنیده های “تماشاگران امروز” حکایت از آن دارند که دو روزنامه نگار سرشناس اصلاح طلب نیز در زمینه نگارش فیلمنامه به حاتمی کیا مشاوره داده اند.

محمد قوچانی و سعید لیلاز دو روزنامه نگاری هستند که بعد از نگارش ورسیون اولین “بادیگارد” و بعد از مطالعه آن درباره برخی قسمتهای آن به حاتمی کیا مشاوره داده اند.

محمد قوچانی و سعید لیلاز که قرابتهایی با حزب کارگزاران دارند سالهاست که در نشریات اصلاح طلب قلم می زنند و هر دو نفر در جریان اتفاقات بعد از انتخابات سال 88 مدتی را در زندان به سر بردند.

من و دوستان بودجه را فراهم می کنیم

نکته دیگر درباره “بادیگارد” حاتمی کیا گفته های پژمان لشکری پور مجری طرح این کار است. وی درباره هزینه تولید این کار می گوید: من و چندین نفر از دوستان حاتمی کیا دور هم جمع شدیم تا بودجه این کار را فراهم کنیم.

البته لشکری پور این را هم اضافه می کند: تاکید میکنم “بادیگارد” به هیچ وجه سفارشی نیست اما تولید چنین پروژه ای در بخش خصوصی هم آسان نیست چراکه اگر آن را در دسته آثار پرهزینه جای دهیم قطعا باید بودجه زیادی برای آن درنظر گرفت و عمدتا در بخش خصوصی چنین اتفاقی برای این گونه آثار کمتر رخ می دهد.