1

محمدهادی کریمی خبر داد⇐«کمدی انسانی» نیمه اول سال توسط هدایت‌فیلم اکران می‌شود

سینماروزان: محمدهادی کریمی نویسنده و کارگردان سینما درباره وضعیت اکران تازه ترین فیلمش «کمدی انسانی» که پیشتر در بخش مسابقه جشنواره سی و پنجم حضور داشت به «مهر» گفت: قرارداد پخش فیلم «کمدی انسانی» با دفتر «هدایت فیلم» بسته شده است و برنامه ریزی مناسب برای این مورد در حال انجام است تا فیلم حتما در نیمه ی اول امسال به نمایش عمومی در آید.

این کارگردان سینما در ادامه افزود:  همه ی آنهایی که کمدی انسانی را دیدند در یک نکته اشتراک نظر داشتند که برای بخش خصوصی این پروژه کاری سخت و دشوار بود و به زعم آنها جاه طلبانه ، که همین دیده شدن زحمت بسیار  تولید فیلم هایی مثل کمدی انسانی که  از فضای مرسوم فیلمسازی این سالها جدا  می ایستد ، نوید خوبی است که در اکران هم همین  تلاش ها توسط مخاطب به خوبی دیده خواهد شد.

گفتنی است در کمدی انسانی که روایت زندگی فردی در چهار دهه ازتاریخ معاصر کشور است بازیگرانی از چهار نسل بازیگری سینما و تئاتر چون

علیرضا شجاع نوری، آرمان درویش، فرخ نعمتی،هومن سیدی، لیلا زارع، بهاره کیان افشار،هستی مهدوی فرد، ایلیا نصراللهی و نیکی کریمی حضور دارند.

«کمدی انسانی» یک کمدی موقعیت از زندگی تراژیک فردی است که می بایست علیرغم خواست درونی اش همرنگ با مردم پیرامونش زندگی کند و داستان فیلم از دهه ۳۰ تا ۶۰ در ایران می گذرد.