1

محمدرضا هدایتی صداپیشه «پسرعمه‌زا» بیان داشت⇐در «کلاه قرمزی» هیچ متن نوشته‌شده‌ای وجود ندارد و همه چیز براساس بداهه است!!/در «کلاه قرمزی۹۶» دو شخصیت جدید حضور دارند

سینماروزان: عدم توافق مالی میان تهیه‌کننده «کلاه قرمزی» و تلویزیون باعث شد «کلاه قرمزی96» به نوروز96 نرسید و در ادامه تلاش تهیه کننده «کلاه قرمزی» برای ارائه «کلاه قرمزی96» به شبکه خانگی هم بخاطر مالکیت تلویزیون بر کار به جایی نرسید و اینها در حالی بود که عوامل مجموعه هم هرازگاه در صفحات اجتماعی به مشکلات مالی پیش آمده به خاطر بلاتکلیفی مجموعه سخن گفتند.

به گزارش سینماروزان محمدرضا هدایتی بازیگر تلویزیون و سینما که در «کلاه قرمزی» صداپیشگی کاراکتر «پسرعمه‌زا» را برعهده دارد به تازگی ادعاهای جالبی را درباره «کلاه قرمزی» بیان کرده و از جمله اینکه هیچ متنی در کار وجود ندارد و همه چیز به صورت بداهه ضبط می‌شود.

هدایتی با اشاره به دشواریهای کار در «کلاه قرمزی» در «فرمول یک» بیان کرد: سخت ترین کاری که در زمینه هنر انجام داده ام، «کلاه قرمزی» است. با اینکه در استودیو روی زمین نشسته ایم، میکروفن عروسک گردان جلویمان است و منتظریم او کاری کند تا حرف بزنیم، اما چون هیچ متن نوشته شده ای نداریم، این سخت ترین کاری است که انجام داده ام.

هدایتی در پاسخ به اینکه واقعا «کلاه قرمزی» بدون متن ساخته می شود، ادامه داد: در «کلاه قرمزی» ما همواره یک موضوع داشتیم؛ مثلا قند جیگر گم شده و او ناراحت است و ما باید پیرامون این موضوع بداهه جلو می رفتیم.

وی همچنین با بیان اینکه اگر آقایان طهماسب و جبلی نبودند کلاه قرمزی 25 ساله نمی شد، گفت: درباره پسرعمه زا به من گفتند پسر عمه کلاه قرمزی است که از دِه آمده است. اول عروسک هم نداشتیم و من با عروسک دیگری تمرین می کردم. آقای طهماسب گفتند شبیه کلاه قرمزی حرف بزن. من تو دماغی حرف زدن او را داشتم و تکه کلام هایی مثل “هان” یا بلند حرف زدن و… بود که بعد از 20 روز تمرین به خواسته آقای طهماسب از این شخصیت باقی ماند.

این بازیگر افزود: چقدر خدا ما را دوست داشته که با آقای طهماسب کار می کنیم و چقدر خدا او را دوست داشته که با گذشت این همه سال، هنوز عروسکهای جدید و بامزه خلق می کند.

هدایتی در پاسخ به این سوال که این را قبول دارید که برخی می گویند این برنامه افت کرده، اظهار کرد: «کلاه قرمزی» کماکان می‌تواند ادامه پیدا کند. امسال هم اگر پخش می شد دو شخصیت جدید به برنامه اضافه شده بود. امیدوارم مشکلات حل شود و «کلاه قرمزی96» از تلویزیون پخش شود.