1

محمدرضا شرف‌الدین: تا وقتی که پروانه ساخت فیلم‌ام را نگیرم، در انجمن دفاع مقدس می‌مانم

سینماژورنال: چند روز قبل بود که سایت خبری-تحلیلی “سینماپلاس” در گزارشی از جابجایی در مدیریت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش سینماژورنال در آن گزارش از محمدحسین نیرومند به عنوان گزینه جایگزینی محمدرضا شرف الدین مدیر فعلی انجمن نام برده شده بود.

این خبر در روزهای بعد توسط تعدادی از رسانه های دیگر بدون ذکر منبع بازنشر یافت و حتی یکی از خبرگزاریهای رسمی نیز این خبر را با اندکی تغییر در محتوا روی خروجی اش فرستاد.

با این حال محمدرضا شرف الدین مدیرعامل فعلی انجمن دفاع مقدس نه تنها استعفا یا جابجایی خود از مدیریت انجمن را تایید نمیکند بلکه ادعای این را دارد که تا پروانه ساخت فیلمی که بناست کارگردانش باشد را نگیرد از انجمن نمی رود!!!

اینکه استعفا داده ام درست نیست

شرف‌الدين در گفت‌وگو با “اعتماد” با رد خبر استعفاي خود گفته است: از یک خبرگزاري با من تماس گرفتند و درباره شايعه استعفاي بنده و آمدن حسين نيرومند پرسيدند و من تاكيد كردم كه ممكن است به دلايل شخصي در شرايطي انجمن را ترك كنم اما اينكه استعفا داده باشم درست نيست.

انجمن مرا خسته کرده اما تا پروانه ساخت نگرفته ام در انجمن می مانم

این مدیر ادامه داده است: البته كار مستمر ١٠ ساله در انجمن من را خسته كرده اما اكنون تمام توجه من به سرانجام رساندن پروژه فيلمي است كه فيلمنامه آن را براي تصويب به ارشاد تحويل داده‌ام و مطمئنا تا وقتي كه پروانه ساخت براي اين فيلم نگرفته‌ام در انجمن باقي خواهم ماند.
بعد از دریافت پروانه ساخت در انجمن نخواهم ماند
شرف‌الدين در توضيح اين پروژه سينمايي كه به احتمال زياد خود كارگرداني آن را برعهده خواهد داشت، گفت: برايم موضوع فيلمنامه و خود آن بسيار جالب است و در صورت اخذ پروانه ساخت اين فيلم مسلما احتياج به ممارست در ساخت دارد و به همين دليل مطمئنا نخواهم توانست هم مسووليت‌هاي مديريت انجمن را برعهده داشته باشم هم توليد اين فيلم را.